مدیرکل اداره پست استان یزد از مشارکت ۷۰ درصدی بخش خصوصی در فعالیت‌های پست استان یزد خبر داد
کد خبر: ۳۶۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵ 19 May 2015

به گزارش تابناک یزد، مسعود دهقانی ، با بیان اینکه راه‌اندازی و ارائه خدمات اداره پست در تمام دستگاه‌های مختلف استان از جمله وظایف این اداره کل است، اظهار داشت: بیش از 70 درصد از فعالیت‌های اداره کل پست در استان یزد توسط بخش خصوصی انجام می‌شود.

مدیرکل پست استان یزد گفت: ایجاد و راه‌اندازی باجه پستی در ادارات کل امور مالیاتی، ثبت احوال و ثبت، ثبت اسناد و املاک استان، پایانه مسافربری یزد و تشخیص هویت از جمله اقدامات این اداره کل در استان یزد است.

دهقانی با اشاره به سرانه 12 و 6 دهم درصدی مرسوله به ازای هر نفر در جمعیت کشور افزود: انجام قراردادهای توزیع کارت ملی، توزیع شناسنامه جدید، پلمب دفاتر تجاری، فروش اطلاعات کدپستی، حمل کالا و جابه‌جا کردن بار در داخل و خارج استان، از وظایف مشخص شده در دستور کار باجه‌های پستی در ادارات کل است.

وی با اشاره به کسب رتبه برتر کشوری استان یزد در بحث کیفیت ارائه خدمات پستی افزود: برگزاری پنج دوره آموزشی تخصصی و عمومی برای کارکنان پست استان با حضور بیش از 4 هزار و 152 نفر ساعت از جمله اقدامات شاخص در حوزه آموزش و ارتقای کیفی کارمندان اداره کل پست استان یزد است.

دهقانی استفاده از توانمندی‌های بخش خصوصی در جهت توسعه خدمات و امکانات پستی در امور قبول و حمل و نقل مرسولات پستی، واگذاری مسئولیت جمع‌آوری مرسولات پستی به بخش خصوصی و جمع‌آوری دفاتر پست دولتی از سطح شهر یزد را از جمله اقدامات این سازمان در جهت چابک‌سازی اداره کل پست در استان عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار