نمازگزاران ارومیه با انجام راهپیمایی باشکوهی جنایات و کشتار بی رحمانه مردم مظلوم یمن توسط آل سعود را محکوم کردند.
کد خبر: ۳۲۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۵ 09 May 2015

به گزارش ایرنا، این راهپیمایی روز جمعه بعد از اقامه نماز جمعه همزمان با سراسر کشور و به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در شهر ارومیه و دیگر شهرهای استان آذربایجان غربی برگزار شد.

در راهپیمایی مردم ارومیه، نمازگزاران پس از پایان آیین نماز جمعه از مقابل مصلی بزرگ امام خمینی (ره) ارومیه در مسیر خیابان رسالت این شهر حرکت کردند و با سر دادن شعارهایی علیه استکبار جهانی و رژیم آل سعود جنایات عربستان سعودی در یمن را محکوم کردند.

مردم ارومیه با سر دادن شعارهایی از قبیل سعودی جنایت می کند - آمریکا حمایت می کند، وهابی و آل سعود با هم همصدایند، داعشی و تکفیری با کفر همصدایند، فرموده خمینی و خامنه ای چنین است - حمایت از مستضعفین تکلیف مسلمین است، آل سعود جنایت ایلیر - آمریکا حمایت ایلیر، این دشمنان اسلام مزدور آمریکایند، مرگ بر وابستگان شیطان وهابی و داعشی و طالبان، نجات مستضعفان بیداری اسلامی است - تداوم انقلاب هوشیاری اسلامی است، مرگ بر آل سعود و مرگ بر وهابی، انزجار خود را از جنایت وهابیون ابراز کردند.

مردم ارومیه همچنین با حمل پلاکاردهایی که بر روی آنها شعارهایی مانند مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل نقش بسته بود، حمایت خود از ملت یمن و خشم و انزجار خود از آل سعود را اعلام کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار