نمازجمعه ارومیه؛
نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ارومیه:تضعیف ایمان مسئولین موجب از دست رفتن ماهیت دینی افراد و اهمال کاری در امورات جامعه می شود.
کد خبر: ۲۷۶۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱ 12 August 2016

 


به گزارش تابناک آذربایجان غربی  ، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه بااشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با وزیر اطلاعات گفت:سربازان وزارت اطلاعات حافظ امنیت جامعه هستند و نباید بگذارند ایمان و اعتقادشان تضعیف شود.

قریشی کمرنگ شدن اعتقاد مسئولین و دولتمردان را موجب از دست رفتن ماهیت دینی آنان دانست و افزود:برتمام مسئولین و مدیران واجب است که میزان ومعیاراعتقادات را بالا ببرند.

وی خاطرنشان کرد:هر اندازه ایمان و اعتقاد افراد بالا برود به همان میزان انسان وظیفه شناس خواهد بود.

خطیب جمعه ارومیه تصریح کرد:تا به امروز شاهد موفقیت های بسیاری از سوی اداره ی اطلاعات بوده ایم و همه ی این موفقیت ها در سایه ی ایمان و اعتقاد کسب شده است.

حجت الاسلام قریشی آمریکا را شیطان بزرگ عنوان کرد و افزود:باید حد فاصل بین خود و آمریکا را بدانیم و اهل مصالحه و مسامحه با آن نباشیم.

قریشی ضمن قرار گرفتن در آستانه ی سال تحصیلی جدید گفت:در تهیه ی وسایل تحصیلی فرزندانمان باید از اجناس داخلی استفاده کرده و از تولید داخلی حمایت کنیم.

وی ضمن تاکید بر رعایت سبک زندگی اسلامی افزود:باید از خرید اجناسی که برگرفته از نمادهای غربی است خودداری کرده و اقلامی را تهیه کنیم که نمادهای اسلامی در آن محرز باشد.

نماینده ی ولی فقیه در استان تصریح کرد:افراد متمول باید در فراهم آوردن امکانات تحصیلی فرزندانشان حد متعارف را درپیش گرفته ووضعیت مالی و معیشتی نیازمندان را در نظر بگیرند.

حجت الاسلام قریشی ضمن عرض تبریک و تهنیت به مناسبت سالروز ولادت امام رضا(ع)گفت:یکی از بزرگترین نعمات الهی وجود بارگاه مبارک امام رضا در کشور ماست.

قریشی افزود:عرض ادب و احترام به محضر حضرت امام رضا و زیارت بارگاه ایشان وظیفه ی همه ی مسلمین است.

وی ضمن تاکید بر رعایت مباحث خانوادگی اظهار داشت:تحقیر شخصیت افراد از لحاظ شرعی حرام است و اعضای خانواده باید بهم ارزش قائل شده و احترام یکدیگر را حفظ کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار