شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام بر خود لازم می‌داند از اصحاب محترم رسانه، جراید، مطبـوعات و خبرگزاری‌ها و رسانه ملی که در آگاه‌سازی و روشنگری افکار عمومی و ترغیب مردم به حضور در مراسم تظاهرات و انعکاس مناسب اخبار و به نمایش درآوردن گوشه‌هایی هرچند کوچک از حماسه‌سازی‌های مردم این استان غیور و دلاورپرور نقش اساسی ایفا کردند صمیمانه تشکر به عمل آورد.
کد خبر: ۳۲۳۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳ 05 November 2016
به گزارش تابناک ایلام از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام، متن این بیانیه به شرح ذیل است:
 
حضور پرشور و با بصیرت مردم مرزدار استان ایلام همگام و هم‌صدا با ملت بزرگ ایران در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نشان از روحیه انقلابی و اعتقاد راسخ در وفاداری و حفظ ارزش‌های والای اسلامی در سرزمین مقدس ایران داشته که هیچ‌گاه تعطیل‌پذیر نخواهد بود.
 
غریوهای کوبنده و فریادهای رسای مرگ بر آمریکا در راهپیمایی این روز تاریخ‌ساز و فراموش ناشدنی، نماد خشم مقدس و انقلابی ملت در مبارزه با استکبار جهانی بوده و نه بزرگی به امریکای جهان خوار، این دشمن شماره یک بشریت بود.
 
این حضور آگاهانه و سرشار از پیام‌های ضد استکباری ملت ایران، نمایش عظیمی از اتحاد و انسجام اقشار مختلف مردم در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار و ایادی مزدور بوده و تنها بخشی از اقتدار و عظمت ملی ایرانیان و موقعیت‌شناسی و لحظه شناسی، بصیرت و آگاهی بالای ملت در بحث استکبار شناسی، دشمن‌شناسی و شناسایی روش های نفوذ و دشمنی استکبار بود.
 
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام ضمن قدردانی و تشکر صمیمانه از حضور دشمن‌شکن، مقتدرانه، گسترده و هوشمندانه مردم همیشه در صحنه استان در راهپیمایی شکوهمند یوم‌الله 13 آبان 1395 و سپاسگزاری از تمامی مسئولان، عوامل اجرایی و متصدیان امر برگزاری مراسم تظاهرات یوم‌الله 13 آبان اعلام می‌دارد: خلق این حماسه عاشورایی بی‌تردید پایه‌های کاخ استکبار جهان را به لرزه درمی‌آورد.
 
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام بر خود لازم می‌داند از اصحاب محترم رسانه، جراید، مطبـوعات و خبرگزاری‌ها و رسانه ملی که در آگاه‌سازی و روشنگری افکار عمومی و ترغیب مردم به حضور در مراسم تظاهرات و انعکاس مناسب اخبار و به نمایش درآوردن گوشه‌هایی هرچند کوچک از حماسه‌سازی‌های مردم این استان غیور و دلاورپرور نقش اساسی ایفا کردند صمیمانه تشکر به عمل آورد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار