معاون امور اقتصادی استاندار قزوین:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قزوین گفت: صادرات کالاهای استان قزوین در هفت ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۱۱ درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۳۱۸۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۹ 26 October 2016
به گزارش تابناک از قزوین منوچهر حبیبی در گفتگو با خبرنگار مهر از طرح مدیریت صادرات و واردات به عنوان دو طرح مهم در حوزه اقتصاد مقاومتی یاد کرد و گفت: میزان صادرت هفت ماهه امسال از گمرک استان ۲۳۹ میلیون دلار بوده که نسبت به مدت مشابه ۷ ماهه سال گذشته یازده درصد افزایش را نشان می دهد، این درحالی است که میزان رشد کشوری ۹.۵درصد است.

وی ادامه داد: هدف گذاری صادرات استان از نظر سند توسعه صادرات ۸۰۰ میلیون دلار و طبق سند سازمان توسعه تجارت کشور ۴۳۰ میلیون دلار است.

حبیبی اضافه کرد: بیشترین صادرات کالاهای استان به کشورهای عراق به میزان ۶۷ درصد، ترکیه، پاکستان، آذربایجان، ارمنستان و روسیه است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در خصوص تنوع کالایی صادرات استان بیان کرد: محصولات صادراتی استان شامل مواد پلاستیکی، چیپس، مرغ و تخم مرغ، شیشه، کاشی و سرامیک، کولر و همچنین محصولات کشاورزی شامل گوجه فرنگی و کشمش می باشد که به کشور روسیه صادر می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار