امام جمعه ایلام:
امام جمعه ایلام گفت:نهاد نماز جمعه پشتیبان و حامی دولت است که البته با توجه به رسالت مهم این نهاد نقدهای منصفانه و سازنده نیز در راستای بهبود امور داشته و دارد.
کد خبر: ۲۹۰۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۱ 04 September 2016
حجت الاسلام و المسلمین محمد نقی لطفی روز یکشنبه در جمع اهالی شهرستان ملکشاهی با تقدیر از تعامل و همکاری مسئولان اجرایی با ائمه جمعه افزود : این فرصت مغتنم از همکاری و تعامل مناسب می تواند منشا برکت برای مردم باشد.

وی همچنین تعامل و همکاری مسئولان استان به ویژه شخص استاندارایلام و فرمانداران با ائمه جمعه را بسیار مناسب عنوان و ابراز امیدواری کرد که چنین روندی ادامه داشته باشد.

وی با تأکید بر اهمیت جایگاه نماز جمعه گفت: نهاد نماز جمعه پشتیبان و حامی دولت است که البته با توجه به رسالت مهم این نهاد نقدهای منصفانه و سازنده نیز در راستای بهبود امور داشته و دارد.

نماینده ولی فقیه دراستان ایلام با اشاره رسالت نهاد نماز جمعه در بصیرت افزایی مردم گفت: یکی از ترفندهای دشمنان نفوذ فرهنگی است که امام جمعه با شناسایی ابعاد این نفوذ سدی در برابر توطئه های دشمنان است.

فرماندار ملکشاهی نیز در این ایین گفت: در مدت سه سال فعالیت دولت تدبیر و امید این شهرستان در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفته وبسیاری از مطالبات مهم مردم محقق شده است.

حسینعلی موسوی به ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی این شهرستان اشاره کرد وگفت: مردم ملکشاهی که در دوران دفاع مقدس با تقدیم صدها شهید و جانباز حماسه افرین بودند امروز نیز هنرمندان این خطه در حوزه های فرهنگی و اجتماعی در سطح استان و کشور سرآمد هستند.

وی همچنین به موضوع اقتصاد مقاومتی پرداخت و گفت: با تعامل و همکاری دستگاه های مختلف اقدام های قابل توجهی در تحقق شعار سال و محرومیت زدایی در مناطق مختلف شهرستان انجام شده است.

فرماندار با اشاره به در پیش بوده کنگره بزرگ اربعین حسینی(ع) خاطر نشان کرد: سال گذشته با حضور دستگاه های مختلف و مشارکت مردم با صرف 2 میلیارد ریال در ستادهای پذیرایی، بهترین استقبال ممکن از زوار اربعین انجام گرفت و چنین روندی در سال جاری نیز پیش بینی و برنامه ریزی شده است./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار