معاون سرمایه‌گذاری شهرداری قزوین گفت: میزان سرمایه‌گذاری پروژه خانه‌های اسکیمویی ۲۰۰ میلیارد ریال است که شهرداری زمین و صدور پروانه لازم را تامین کرده است.
کد خبر: ۲۸۰۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱ 19 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، ناصر گنجی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار داشت: توجه به اینکه زیرساخت‌ها نقش مهمی در توسعه و آبادانی شهر ایفا کرده و مسئولان شهری برای تبدیل این شهر به مقصد گردشگری باید اقدامات جدی انجام دهند.

وی برطرف کردن مشکل اقامتی و ایجاد جاذبه‌های گردشگری را از اهداف اجرای پروژه خانه‌های اسکمویی عنوان کرد و افزود: این پروژه در مرحله اولیه با رویکرد فراهم کردن امکانات اقامتی و خدمات رسانی به گردشگران ایجاد و بخشی از مشکلات کمبود فضای اقامتی شهر را برطرف خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: شکل ظاهری این کلبه‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده است که برای گردشگران جاذبه داشته باشد و آنان تمایل داشته باشند حداقل یک شب را در این کلبه اقامت کنند.

وی افزود: ویژگی دیگر این کلبه‌ها این است که به راحتی قابل مونتاژ و دمونتاژ شدن است به طوری که بتوان نیازهای لازم در مواقع ضروری را پوشش دهد.

گنجی با اشاره به اینکه اگر استقبال خوبی از این پروژه شود خدمات دیگر نیز به این مجموعه اضافه می‌شود، ادامه داد: منطقه استقرار خانه‌های اسکیمویی منطقه کامان و زرشک است که در فاز اول 100 کلبه نصب شده و ممکن است در فازهای بعدی تعداد آن افزایش پیدا کند.

وی بیان کرد: یکی از ویژگی‌های مهم این پروژه جذب گردشگر و ایجاد فضایی مطلوب برای گردشگر بوده و سبب جذب افزون‌تر گردشگر می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار