همزمان با فرا رسيدن دهه كرامت، خدمات درماني و دارويي رايگان در حاشيه شهر مشهد انجام مي شود.
کد خبر: ۲۷۴۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱ 09 August 2016
به گزارش تابناک رضوی، سرهنگ حسین شجاع، مسئول بیمارستان صحرایی مرکز بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه در شمال شرق کشور، صبح امروز در جمع خبرنگاران، گفت: این طرح با مشارکت آستان قدس رضوی، مرکز بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه در شمال شرق، بسیج جامعه پزشکی و موسسه خیریه امدادگران عاشورا اجرا می شود.
وی افزود: آستان قدس رضوی پشتیبانی مالی این طرح و مرکز بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه مسئولیت اجرایی این طرح را برعهده دارد.
مسئول بیمارستان صحرایی مرکز بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه در شمال شرق با بیان این مطلب که بسیج جامعه پزشکی کادر درمانی این طرح را تکمیل می کند، بیان کرد: اگر پزشکان تشخیص بدهند که بیمارانی به ادامه درمان نیاز دارد، موسسه امدادگران عاشورا به صورت رایگان خدمات درمانی تکمیلی به آن ها ارائه می کند.
وی از رایگان بودن تمامی خدمات این طرح خبر داد و گفت: در مراکز درمانی متخصصان داخلی،عفونی،اطفال،زنان زایمان و همچنین دو پزشک عمومی و دو دندانپزشک خدمت رسانی می کنند.
شجاع افزود: در مراکز این طرح داروخانه هم وجود دارد که تمام داروهایی که به بیماران ارائه می کند رایگان است و اگر دارویی را نداشته باشند مراجعه کننده را به بیمارستان امام حسین ارجاع می دهند تا بصورت رایگان از آنجا تهیه کند.
مسئول بیمارستان صحرایی مرکز بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه در شمال شرق همچنین از اجرای این طرح در دوازده منطقه حاشیه نشین شهر مشهد به صورت چرخشی در دهه کرامت خبر داد و اظهار کرد: ان شاالله بعد از تمام شدن اجرای این برنامه، جمع بندی های لازم را انجام می دهیم و بعد از بررسی مشارکت مردم و ارزشیابی این طرح مشخص می شود که طرح کرامت رضوی را بعد از دهه کرامت هم ادامه بدهیم یا مدل اجرایی آن را تغییر دهیم.
وی ادامه داد: در هر منطقه ای قرار باشد مرکز ما مستقر شود و خدمت رسانی کند، از قبل به بسیج آن منطقه اطلاع می دهیم و آن ها از طریق پیامک یا بنر و یا هر روش دیگری که می دانند به مردم اطلاع رسانی می کنند.
وی در پایان با بیان این مطلب که در طرح کرامت رضوی، روزانه به حدود هزار نفر خدمت رسانی می شود، اذعان کرد: ساعت کاری این طرح از 6صبح تا 8شب است و پذیرش مراجعین از ساعت 8صبح تا 6بعدازظهر انجام می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار