سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای قزوین گفت: برای نخستین بار در کشور، رشته فناوری نانو توسط فنی و حرفه ای این استان آموزش داده می شود.
کد خبر: ۲۶۶۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲ 26 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین، منصور جلیلوند روز سه شنبه به مناسبت هفته مهارت (3 تا 9 مرداد) در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه تاکنون هیچ مرکز فنی و حرفه ای در کشور اقدام به برگزاری دوره های آموزشی فناوری نانو نکرده است، افزود: کلاس های مربوط به آموزش مربیان این رشته برای فراهم کردن زمینه اجرای دوره های آموزشی نانو ظرف یک ماه آینده در قزوین برگزار می شود.
وی اضافه کرد: اجرای دوره های آموزشی فناوری نانو توسط مرکز مهارت های پیشرفته محمدیه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای قزوین دنبال خواهد شد.
جلیلوند، بروز رسانی آموزش های مهارتی و ایجاد رشته های جدید مطابق با نیازهای جامعه را در دستور کار اداره کل فنی و حرفه ای قزوین دانست و افزود: پیش بینی می کنیم از دوره های آموزشی رشته های جدید همچون فناوری نانو استقبال خوب و بالایی به عمل آید.
سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای قزوین در ادامه با اشاره به وجود برخی تبلیغات غیرمجاز و فریبنده برای حضور در دوره های فنی و حرفه ای بدون مراجعه به کلاس، از متقاضیان فراگیری مهارت در رشته ها وحرفه های مختلف درخواست کرد تا برای حضور در دوره های آموزشی فقط به مراکز ثابت دولتی و آموزشگاه های آزاد دارای مجوز زیر نظر این اداره کل مراجعه کنند.
استان قزوین دارای یازده مرکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی (کارگاه های ثابت) و 189 آموزشگاه آزاد (بخش خصوصی) است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار