امام جمعه ابرکوه گفت: امروز مأموریت وهابیت ترویج اسلام امریکائی است و حکومت وهابی ریاض وهمپیمانان این حکومت در منطقه خلیج فارس پدر خواندگان تروریست ها هستند و نشان داده اند که در تقابل با دشمن صهیونیستی بی غیرتند.
کد خبر: ۲۵۷۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۴ 08 July 2016
به گزارش تابناک یزد،حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی درخطبه های نماز جمعه این هفته شهر ابرکوه با تقدیر از حضور گستردم مردم درراهپیمایی روز جهانی قدس و تبیین اوضاع کنونی جهان اسلام اظهارکرد: تروریست های تکفیری که در سوریه به صورت پیاپی متحمّل شکست های ذلیلانه ای شده اند به تحریک حامیانشان دربغداد حمّام خون به راه می اندازند.
وی ادامه داد: ملت ایران و امت اسلامی در روز جهانی قدس نشان دادند که هیچ عاملی نتوانسته این ملت را از آرمان های انقلاب دور کند.
حجت الاسلام حسینی افزود: ملت درگرمترین روز تابستان با دهان روزه در راهپیمائی روز قدس نشان داد که فلسطین همچنان زخم عمیق بر پیکره جهان اسلام است وحمایت از قدس، آرمان جهانی انقلاب اسلامی است .
وی درادامه در خصوص دیدارنمایندگان وتشکل های مختلف دانشجوئی با مقام معظم رهبری افزود: باید انگیزه و فکر انقلابی روزبه روز در بین قشر دانشجو گسترش یابد.
امام جمعه ابرکوه همچنین عفت را مهمترین عنصر برای شخصیت زنان دانست و در خصوص سالروز کشف حجاب توسط رضاخانی اظهارکرد: دراین روز رضا شاه دستور حمله به معترضان در مسجد گوهرشاد مشهد راصادر کرد و کشتاری بی رحمانه در کنار حرم مطهّررضوی صورت داد.
وی تصریح کرد: اسلام می خواهد با عفت زن، عفت جامعه حفظ شود وعفت از بانوان جامعه انتظار می رود دسیسه پشت پرده و سوسه های دین زادئی شبکه های ماهواره ای را دریابند.
امام جمعه ابرکوه گفت: مواضع دولت و رئیس جمهور درقضیه فیش های نجومی درجهت پیشگیری ستودنی است و این مواضع به حسب تاکید مقام معظم رهبری بر پیگیری موضوع و آغازی برمبارزه با اشرافی وفساد اداری است.
حسینی خاطرنشان کرد: مردم باید شاهد رفع تبعیض های ظالمانه و حمایت از محرمان و پابرهنگان که با درآمد اندک سرمی کنند، باشند زیرا حقوق های نجومی هجوم به ارزشهاست.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار