حادثه
عملکرد ستاد بحران شهرستان خوي درخصوص حادثه روستاي شوريک با حضور مديرکل بحران استانداري آذربايجان غربي درخوي بررسي شد.
کد خبر: ۲۵۶۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴ 05 July 2016

به گزارش  تابناک آذربایجان غربی، جلسه بررسی عملکرد ستاد بحران شهرستان خوی در خصوص حادثه روستای شوریک با حضور فرماندار، مدیر کل بحران استانداری آذربایجان غربی ، معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان و مدیران سایر دستگاه های ذیربط در محل فرمانداری خوی برگزار گردید .

دکتر سیوانی فرماندار شهرستان خوی در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و پیگیری تمامی مسئولان استانی و شهرستانی بخصوص استاندار محترم، معاونین استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار داشت: تمامی مسئولان ذیربط با تمامی امکانات و پیگیری های لازم در خدمت حادثه دیدگان بودند.

وی تصریح کرد: بادستور ویژه استاندار محترم حمایت های کامل از حادثه دیدگان در خصوص درمان و اعزام 5 نفر به تهران و 4 نفر به اصفهان از طریق هواپیمای چارتر انجام گرفت.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد ستاد بحران شهرستان خوی گفت: عملکرد ستاد بحران خوی در این حادثه قابل قبول است . با مدیریت به موقع و ارائه خدمات لازم و فوری به حادثه دیدگان در راستای درمان و اعزام آنها در اولین فرصت اقدام گردید . خوشبختانه تمامی دستگاه ها وظایف خودشان را به نحو احسن انجام دادند .

جعفری مدیر کل بحران استانداری آذربایجان غربی نیز در این جلسه با بیان اینکه کشور ما جزء 10 کشور حادثه خیز جهان است اظهار داشت: باید هر لحظه با تمامی امکانات موجود، آماده مقابله با بحران ها و حوادث احتمالی باشیم .

وی در خصوص حادثه روستای شوریک خوی افزود : از عملکرد ستاد بحران شهرستان خوی بخصوص شخص فرماندار و همچنین نحوه پذیرش و درمان حادثه دیدگان در شهرستان خوی رضایت کامل داریم .

حسنی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان نیز با ارائه گزارشی از نحوه درمان حادثه دیدگان بستری شده در خوی و همچنین اعزامی به ارومیه و تبریز گفت : اقدامات به موقع و کامل در خصوص حادثه دیدگان انجام گرفته ولی متاسفانه درصد سوختگی اکثر حادثه دیدگان بالا است و احتمال افزایش آمار فوتی وجود دارد .

گفتنی است در حادثه انفجار گاز در منزل مسکونی در روستای شوریک بخش صفائیه شهرستان خوی تعداد 24 نفر دچار سوختگی شدند که با حضور آمبولانس های خوی و شهرهای همجوار و انتقال حادثه دیدگان به بیمارستان قمربنی هاشم خوی تعدادی در این بیمارستان بستری و تعدادی نیز بلافاصله به ارومیه و تبریز اعزام شدند.

انتهای پیام/ب

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار