مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی؛
تابناک: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی گفت: چهاردمین نمایشگاه گل محلات از تاریخ 8 تا 11 اردیبهشت ماه در محل پایانه صادراتی گل و گیاهان محلات از ساعت 10 تا 21 پذیرای دوستداران و علاقمندان به گل است.
کد خبر: ۲۱۲۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۰ 15 April 2016

به گزارش تابناک مرکزی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی نیز با اشاره به برگزاری چهاردمین نمایشگاه گل محلات  گفت: اقداماتی برای معرفی محلات به عنوان یکی از شهرهای برجسته کشور در امر گردشگری در حال انجام است و این اداره کل آمادگی لازم به منظور دعوت از آژانس‌های مسافرتی که در زمینه توریسم فعالیت می‌کنند را دارد.

سید محمد حسینی افزود: همچنین مدیران این تورها می‌توانند با پتانسیل‌های این شهر آشنا شوند و از این طریق زمینه‌ساز ورود گردشگران خارجی به محلات در حاشیه نمایشگاه گل باشیم.وی افزود: اداره کل میراث فرهنگی استان با توزیع بروشورهای معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان محلات و سایر شهرهای استان وحضورفعال راهنمایان گردشگری تلاش خواهد کرد تا هر چه بیشتر ، بازدید کنندگان این نمایشگاه باجاذبه های طبیعی و تاریخی استان مرکزی آشنا شده وزمینه حضور سرمایه گذاران به استان فراهم گردد.

وی خاطرنشان کرد: برپایی این نمایشگاه به منظور حفظ رتبه محلات در بخش تولید و صادرات گل و گیاه یسیار حائز اهمیت است و در این راستا بایستی بین تمامی دستگاه‌های مربوطه و مسئولان و مدیران استانی یک هم‌افزایی و تعامل مناسب وجود داشته باشد.

چهاردمین نمایشگاه گل محلات از تاریخ 8 تا 11 اردیبهشت ماه در محل پایانه صادراتی گل و گیاهان محلات از ساعت 10 تا 21 پذیرای دوستداران و علاقمندان به گل است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار