جمعی از اهالی خیابان غزال در انتهای بلوار دلاوران مشهد که هزینه کنتورشان به تعویق افتاده است آب منزلشان به صورت ناگهانی قطع می‌شود.
کد خبر: ۲۱۰۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳ 11 April 2016
یکی از اهالی یک مجتمع مسکونی در خیابان غزال منطقه دلاوران مشهد با بیان این مطلب به خبرنگار تابناک رضوی افزود: امسال به ما اعلام کردند که حدود مبلغ 40 میلیارد ریال باید بابت نصب کنتور و قطع انشعاب آب و فاضلاب بپردازیم درحالیکه سال گذشته برای همین کار مبلغ 25 میلیون ریال باید پرداخت می‌شد و مشخص نیست این افزایش زیاد هزینه بر چه اساس است.

آب بستن به خاطر نداشتن کنتور و افزایش 10میلیون ریالی بهای کنتور

وی با اشاره به اینکه زمان خرید خانه منزلهای منطقه همگی آب داشت که در حال حاضر به خاطر نداشتن کنتور، آب منزل ما را قطع کردند و میگویند تا همگی ساکنان با هم پول ندهند وصل نمی شود!
این شهروند مشهدی افزود: در حال حاضر پرونده در آبفای مشهد تشکیل دادیم اما چون کلیه ساکنان آن مجتمع پول نقد ندارند بنابراین الان آب کل مجتمع را قطع کردند که معلوم نیست ما چه گناهی داریم!؟
وی افزود: اگر می شد لااقل قسط بندی کنند همه ساکنان حاضر به پذیرش شرایط بودند اما متاسفانه قطع یکدفعه ای آب مجتمع در حال حاضر مشکلات زیادی برای اهالی ایجاد کرده و متاسفانه مراجعه به بازرسی آبفا نیز نتیجه ای دربر نداشت.

برچسب ها: آبفا ، مشهد ، قطع آب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار