نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت : باید موضوع مقابله با مواد مخدر در مذاکرات چندجانبه با کشورهای اروپایی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۲۰۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۴ 08 April 2015

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، جهانگیرزاده افزود:همه ساله جمهوری اسلامی ایران تعداد زیادی مجروح و شهید در راه مبارزه با مواد مخدر تقدیم می کند،آن هم مواد مخدری که قاچاقچیان در حال ترانزیت به اروپا انجام می دهند اما همان اروپاییان ما را متهم به زیرپا گذاشتن حقوق بشر در این رابطه می کنند.

وی به هزینه های مادی و سیاسی کشورمان در امر مقابله با مواد مخدر درسطح بین المللی اشاره کرد و گفت:همیشه در یکی از محورهای مذاکرات با کشورهای غربی ، موضوع مقابله با مواد مخدر مطرح شده اما این مساله باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی ضمن انتقاد از استفاده کم از ظرفیت بانوان در مبارزه با مواد مخدر افزود: نیمی از جمعیت کشور را بانوان تشکیل می دهند ولی میزان حضور آنها در مبارزه با قاچاق اندک است در حالیکه بخشی از متهمان مواد مخدر یا مصرف کنندگان زن هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پیشگیری از اعتیاد مقدم بر اقدامات انتظامی و قضایی مبارزه با مواد مخدر است گفت : باید تلاش کنیم نگاهمان در برخورد با مواد مخدر به صورت اجتماعی باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار