مدیر آموزش و پرورش مهریز و رییس ستاد اسکان خدمات سفر این شهر از تجهیز 17 مدرسه در این شهرستان برای پذیرش ، ثبت نام و اسکان مسافران نوروزی خبر داد .
کد خبر: ۱۹۶۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱ 12 March 2016
به گزارش تابناک یزد،سید علی کارآموز در جمع مدیران و اعضای ستاد اسکان مهریز گفت: همه امکانات مورد نیاز یرای رفاه حال مسافران و مهمانان در این شهر پیش بینی شده است .
وی اضافه کرد: فعالیت ستاد اسکان و همچنین واحد های آموزشی تجهیز شده برای پذیرش و ثبت نام مسافران از 25 اسفندماه آغاز می شود .
مدیر آموزش و پرورش مهریز اظهار داشت: موقعیت خاص مهریز که در کنار جاده اصلی ترانزیت شمال به جنوب کشور واقع شده همواره ستاد اسکان شاهد حضور گسترده مسافران در این شهرستان است .
کارآموز خاطر نشان کرد: در سال گذشته افزون بر 10 هزار مسافر و گردشگر از امکانات مختلف رفاهی و فرهنگی ستاد اسکان شهرستان مهریز استفاده کردند .
وی پیش بینی کرد امسال بخاطر شرایط آب و هوایی شهرستان مهریز این رقم تا 20 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش یابد .
این مسئول از چاپ و تهیه انواع بروشور و نقشه های راهنمای مسافران و گردشگران برای معرفی جاذبه های تاریخی و طیبعی این شهرستان خبر داد .
کارآموز با اشاره به اینکه اعضای اسکان مهمانان نوروزی در برخورد با مسافران نوروزی ، سفیران فرهنگی شهرستان هستند بر اهمیت پذیرش مناسب آنها تاکید کرد.
وی حضور موثر در آموزشگاه، آماده سازی مدارس، برخورد مناسب و شایسته با مهمانان نوروزی، رعایت نکات بهداشتی و ایمنی در مدارس و انجام تبلیغات لازم و معرفی شهرستان به مسافران را از مهمترین وظایف مدیران مدارس عنوان کرد.
این مسئول اظهار امیدواری کرد که آموزش و پرورش مهریز امسال نیز بتواند میزبان شایسته ای برای مهمانان نوروزی بخصوص برای فرهنگیان باشد.
همچنین میربلوکی دبیر ستاد و کارشناس تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش مهریز نیز در این نشست مطالب و نکات لازم را که باید رعایت شود یادآور شد.
به گزارش ایرنا،شهرستان مهریز با 50 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری شهر یزد قرار دارد و دارای حدود 600 اثر تاریخی و فرهنگی و باغ جهانی پهلوانپور و تفرجگاه طبیعی غربال بیز است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار