تیم والیبال "ثامن الحجج(ع)خراسان رضوی" پیش از این تیم ثامن‌الحجج پیشنهاد کرده بود که هر دو تیم ثامن‌الحجج خراسان و شهرداری ارومیه به عنوان مقام سوم مشترک معرفی شوند از حضور در بازی رفت رده بندی لیگ برتر کشور انصراف داد.
کد خبر: ۱۹۲۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۱ 06 March 2016
به گزارش تابناک رضوی، مدیران این سازمان طی نامه‌ای به  فدراسیون والیبال کشورمان، ضمن تسلیت رحلت آیت ا... واعظ‌ طبسی، حضور نیافتن تیم خود را در دیدار رفت رده‌بندی ، مقابل "شهرداری ارومیه" که بنا بود یکشنبه، 16 اسفندماه در ارومیه برگزار شود، اعلام کردند. متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر محمدرضا داورزنی
ریاست فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران

با سلام؛احتراما ضمن عرض تسلیت درگذشت یار دیرین حضرت امام (ره) و همراه صدیق مقام معظم رهبری، تولیت محترم آستان قدس رضوی و نماینده محترم ولی فقیه در استان های خراسان، حضرت آیت ا... واعظ طبسی، به استحضار می رساند با توجه به مصیبت وارده به خراسان رضوی خصوصا مشهدی ها که پدری دلسوز را از دست داده و متألم هستیم و با توجه به اعلام3 روز عزای عمومی در خراسان رضوی، با پوزش از جنابعالی و همکاران محترم به استحضار می رسانیم که شرایط روحی و امکان شرکت در اولین دیدار رده بندی با تیم والیبال ارومیه را نداشته و این باشگاه نیز به رسم ارادت همراه با جمعیت عزادار درگذشت این مجاهد نستوه،  در مراسم تشییع شرکت خواهد کرد، لذا امید است مدیران موسسه و مجموعه باشگاه را درک و عدم حضور مارا به بزرگواری خود ببخشند و از همین روی از مردم خوب ارومیه نیز عذرخواهی می کنیم.

 شایان ذکر است ثامن الحجج(ع) اعلام کرده که اگر تیم حریف (شهرداری ارومیه) برای بازی به مشهد بیاید آمادگی رویارویی با آنها را داریم!
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار