شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام با صدور بیانیه‌ای به مناسبت میلاد مسعود پیامبر اکرم(ص)، آغاز هفته وحدت را گرامی داشت.
کد خبر: ۱۵۱۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۷ 26 December 2015
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام با صدور بیانیه‌ای به مناسبت میلاد مسعود پیامبر اکرم(ص)، آغاز هفته وحدت را گرامی داشت.

به گزارش تابناک ایلام؛متن بیانیه به شرح زیر است :

اسلام به‌عنوان کامل‌ترین دين الهي براي نجات بشريت از گمراهي، توسط پیامبر اکرم(ص) به بشريت عرضه شد اما ازآنجاکه روشنگري و آگاهي بخشي آن موجب مي‌شد تا مردمان از بردگي خلاصي يابند، همواره دشمنان دين براي نابود كردن آن تلاش كرده و با انواع ترفندها، از آغاز نبوت پيامبر تا امروز قصد داشتند با ايجاد تفرقه بين مسلمين از اشاعه و رشد اسلام جلوگيري نمايند.

 

بی‌تردید مهم‌ترين و بزرگ‌ترین دست‌آویز مخالفان حقيقت، بحث شيعه و سني و اختلاف ميان اين دو مذهب از مسلمانان است، بنابراين لزوم حفظ وحدت ميان مسلمين ازجمله اموري است كه همواره از سوي بزرگان و رهبران مذهبي مسلمان موردتوجه قرارگرفته است .

 

امروز جهان اسلام در اوج محبوبیت و عزت در جهان معاصر همچون خورشیدی فروزان پرتوافشانی کرده و مسلمانان عالم باید بدانند که حفظ و تحکیم اتحاد و همدلی رمز اصلی و انکارناپذیر این عزت و سرافرازی می‌باشد.

 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام به مناسبت هفته وحدت و همچنین در آستانه میلاد مسعود و پربرکت حضرت ختمی‌مرتبت محمد بن عبدالله (ص)، ضمن عرض تبریک و تهنیت این ایام مبارک به محضر نائب بر حق امام زمان (عج) حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، عموم مسلمانان و به‌ویژه امت سلحشور و ولایت مدار استان ایلام، از خداوند قادر و متعال سربلندی و سرافرازی مسلمین جهان را مسئلت می‌نماید./م



منبع:شبستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار