رئیس فدراسیون دو و میدانی گفت:
رضا قاسمی تنها دونده اصفهانی است که سهمیه حضور در مسابقات المپیک 2016 ریو را در ماده دوی 100 متر به دست آورده است.
کد خبر: ۱۴۲۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸ 09 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، رئیس فدراسیون دو و میدانی گفت: تمام امکانات اردویی مطابق درخواست مربی رضا قاسمی در جزیره کیش فراهم شده است تا این دونده المپیکی تمرینات خوبی را پشت سر بگذارد.

مجید کیهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با رئیس هیئت دوومیدانی استان اصفهان، قرار است مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی کشور به میزبانی این استان برگزار شود.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس پیرامون دیدگاه فدراسیون در مورد هیئت‌های استانی افزود: هیئت‌های استانی در سراسر کشور قلب تپنده دوومیدانی خواهند بود و از این رو روسای هیئت‌های استان‌ها مسئولیت‌های مهمی را بر عهده خواهند گرفت و در حال حاضر نیز رئیس هیئت استان قم به عنوان سرپرست تیم ملی جوانان، رئیس هیئت بوشهر به عنوان سرپرست اردوی بوشهر، رئیس هیئت ایلام به عنوان مسئول برگزاری مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی کشور انتخاب شده‌اند.

رئیس فدراسیون دوومیدانی با بیان اینکه در حال تدوین اساسنامه آکادمی ملی دوومیدانی هستیم، تاکید کرد: پس از تصویب و نهایی شدن اساسنامه آکادمی ملی، طرح ملی استعدادیابی در دوومیدانی را با هدف دست‌یابی به توسعه پایدار در این ورزش عملیاتی خواهیم کرد که آقایان حمید رجبی، علی گرزی و پژمان معتمدی مسئولیت این پروژه را بر عهده دارند.

به گزارش فارس، رضا قاسمی تنها دونده اصفهانی است که سهمیه حضور در مسابقات المپیک 2016 ریو را در ماده دوی 100 متر به دست آورده است.

وی در حال حاضر تمریناتش را در جزیره کیش برای حضور در مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا و مسابقات داخل سالن قهرمانی جهان پیگیری می‌کند./پ


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار