کد خبر: ۱۱۶۱۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۴ 06 April 2024

مهرداد لاهوتی نماینده منتخب مردم لنگرود درمجلس شورای اسلامی در حاشیه راپیمایی حماسه ای مردم کشورمان وشهرستان لنگرود در گفتگو با خبرنگا تابناک گیلان، با بیان اینکه حضور ملت ایران در صحنه های مختلف دفاع از انقلاب و نظام همیشه باشکوه بوده است، اظهار کرد: مردم مسلمان و روزه دار ایران در روز جهانی قدس امسال برگ زرین دیگری را در دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب ثبت کردند.
وی با اشاره به حضور حماسی ملت در دفاع از غزه و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، افزود: شاهد برگزاری راهپیمایی روز قدس در ایران و کشورهای اسلامی هستیم که موجب بیداری بیشتر آزادی خواهان دنیا شده است.
منتخب مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم ایستادگی در مقابل زیاده روی ها و جنایات و وحشی گری های اسرائیل از سوی همه مردم آزادی خواه جهان، متذکر شد: روز جهانی قدس اتحاد مسلمانان را در برابر استکبار تقویت می کند.
لاهوتی از همه مسلمانان و کشورهای اسلامی خواست بر اساس آموزه های قرآن به میدان دفاع از فلسطین بیایند و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران نمی تواند در مقابل ظلم و جنایت در دنیا بی تفاوت باشد و قطعا در برابر استکبار ایستادگی خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار