شهردار کومله خواستار شد؛
مهدی پور خواستار افزایش اختیارات مدیریت شهری شد و گفت: خدمات عمومی نظیر آب، برق، فاضلاب و… باید به شورای شهر و شهرداری ها واگذار شود تا دست مدیریت شهری بازتر باشد.
کد خبر: ۱۱۶۴۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰ 29 April 2024

خدمات عمومی باید به مدیریت شهری واگذار شودخدمات عمومی باید به مدیریت شهری واگذار شود

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان منوچهر مهدی پور شهردار کومله با تبریک نهم اردیبهشت روز ملی شوراها اظهار کرد: شوراها عمر جوانی دارند و در اصل ششم و هفتم قانون اساسی ما آمده که امور شهر و روستاها به اعضای شورای شهر واگذار شود.

مهدی پور در ادامه شوراها را تجلی حضور مردم در عرصه تصمیم گیری و مسائل امور شهری دانست و گفت: اعضای شورا باید پاسخگوی مردم باشند که کار بسیار سختی است.

وی خواستار افزایش اختیارات مدیریت شهری شد و گفت: خدمات عمومی نظیر آب، برق، فاضلاب و… باید به شورای شهر و شهرداری ها واگذار شود تا دست مدیریت شهری بازتر باشد.

صادق عظیمی رئیس شورای شهر کومله نیزبا قدردانی از اعضای شورا و شهردار کومله اظهار کرد: جشنواره بهار نارنج را پیش رو داریم که علاوه بر میهمانهای استانی و ملی با حضور میهمانان خارجی نیز برگزار می شود.

وی با بیان اینکه از طریق نماینده شهرستان امتیاز قابل توجهی برای شهر و شهرداری دریافت نکردیم، تصریح کرد: امیدوار هستیم که با حضور آقای لاهوتی در مجلس آینده بتوان اعتبارات بیشتری را برای کومله اخذ کرد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار