نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت : شرکت حداکثری مردم در انتخابات ، وحدت و اقتدار ملی را تقویت می کند و پیروز میدان انتخابات مردم هستند.
کد خبر: ۱۱۵۶۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱ 02 March 2024

به گزارش تابناک سمنان، ️ حجت الاسلام والمسلمین مزرتضی مطیعی در خطبه‌های نماز جمعه سمنان تاکید کرد: در سایه امنیت و اقتدار ملی بسیاری از مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در جامعه رفع می‌شود و حضور پر شور در انتخابات موجب تقویت وحدت و اقتدار ملی است.
وی با بیان اینکه انتخابات مظهر به رخ کشیدن قدرت ملی کشور است افزود: با توجه به فرمایشات رهبری همه باید به انتخابات از زاویه ملی نگاه کنند و جناح‌های مختلف وارد صحنه شوند.
امام جمعه سمنان همچنین از عوامل اجرایی و نیرو‌های امنیتی در برگزاری انتخابات قدردانی کرد و گفت: رای دادن وظیفه است و همه کسانی که رای دادند مدافعان حرم هستند.
وی به حضور ۲۳ هزار نفر رای اولی در استان هم اشاره کرد و گفت: رای اولی‌ها به بلوغ سیاسی رسیده اند و باید برای جامعه خود تعیین تکلیف میکنند.
حجت الاسلاموالمسلمین مطیعی گفت: روز بعد از انتخابات نباید هیچ کدورتی سیاسی بین جناح‌ها و هواداران بوجود آید؛ و هراسمی از صندوق رای دربیاید برای همه مردم معتبر است و در نهایت پیروز میدان در انتخابات مردمهستند
نماینده، ولی فقیه دراستان و امام جمعه سمنان در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه سمنان به پرتاب ماهواره پارس یک هم اشاره کردو گفت: نیرو‌های هوا و فضای سپاه کشورمان توانستند روز گذشته ماهواره پارس یک را با موفقیت در مدار زمین قرار دهند.
وی گفت: این ماهواره با تلاش دانشمندان کشورمان برای پایش سطح زمین و کشاورزی در مدار زمین قرار گرفته است.
حجت الاسلام والمسلمین مطیعی در ادامه خطبه نماز جمعه به ۱۵ اسفند روز درختکاری هم اشاره کردو گفت: قرار است تا ۴ سال آینده یک میلیارد اصله نهال در کشور غرس شود که سهم استان سمنان در این مدت ۱۰ میلیون نهال است.
غبار روبی مساجد در آستانه ماه مبارک رمضان و همچنین ۱۴ اسفند روز تاسیس کمیته امداد امام از دیگر مطالبی بود که امام جمعه سمنان به آن اشاره کرد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار