فرمانده انتظامی استان از رفع تصرف از یک هزار و ۸۵۱ متر مربع اراضی ملی و دولتی با ارزش تقریبی ۱۸۷ میلیارد ریال در شمال شهرستان مهدیشهر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۳۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۵ 20 April 2024

به گزارش تابناک سمنان، سردار جلیل موقوفه‌ئی یکم اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش و همت و پایش روزانه کارکنان یگان حفاظت اراضی استان سمنان، ۲ مورد تصرف در اراضی ملی و طبیعی در شمال شهرستان مهدیشهر شناسایی شد.

وی با اشاره به برخورد شدید با هرگونه تصرف اراضی ملی ادامه داد: مجموعه انتظامی استان در برخورد با سودجویان و متخلفانی که نسبت به تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی اقدام می‌کنند بدون اغماض برخورد قاطع و پشیمان کننده‌ای انجام می‌دهد.
فرماندهی انتظامی استان سمنان افزود: ماموران یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان با همکاری انتظامی شهرستان مهدیشهر نسبت به رفع تصرف و قلع و قمع بیش از ۱۸۵۱ متر مربع از اراضی ملی و دولتی اقدام کردند.

به گفته سردار موقوفه ئی کارشناسان ارزش تقریبی رفع تصرفات صورت گرفته را ۱۸۷ میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان، اراضی ملی و منابع طبیعی را متعلق به تمامی آحاد جامعه دانست و گفت: پلیس با همکاری و مشارکت دستگاه‌های مسئول و دوستداران طبیعت به افراد سودجو و فرصت طلب اجازه نخواهد داد تا نسبت به تخریب و تصرف اراضی ملی اقدام کنند.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار