فرمانده مقاومت بسیج ارومیه :
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه بر ضرورت استفاده از ظرفیت های مردمی برای مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۹ 27 January 2015

به گزارش تابناک به نقل از اروم نیوز؛ سرهنگ علی حجازی فر در همایش اجتماعی نمودن مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد اظهار کرد: مبارزه با پدیده مواد مخدر باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد نیازمند فرهنگ سازی لازم بوده و باید در این زمینه از همه امکانات استفاده کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارومیه تصریح کرد: مبارزه با این پدیده نیازمند عزم ملی بوده و باید مردم در این زمینه دخیل باشند تا اقدامات لازم و موثرتری برای مقابله با این معضل اجتماعی صورت گیرد.

وی استفاده از ظرفیت های مردمی را برای مبارزه با این موضوع موثر دانست و افزود: پشتوانه مردمی در این زمینه می تواند به راه حل های عملی برای مبارزه با این پدیده کمک کند.

حجازی فر گفت: مردم به عنوان تکیه گاه اصلی نظام اسلامی همواره تاثیرگذار بوده و استفاده از ظرفیت های مردمی در این زمینه ضروری است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه خاطرنشان کرد: چشم انداز 20 ساله در خصوص پایگاه های مقاومت بسیج باید مورد توجه قرار گرفته و مباحث جدی در این زمینه مورد تاکید باشد.

وی افزود: برپایی نماز جماعت و رونق مسجد، سواد آموزی و ریشه کنی بیسوادی و مواد مخدر و اشتغال را از امور مورد توجه در چشم اندازی 20 ساله پایگاه های بسیج میباشد که برای هر محله ارسال شده است.

حجازی فر گفت: یک فرمانده پایگاه برای اینکه بداند چقدر موفق است و در کجا قرار داد و باید به کجا برسد باید به این چشم انداز 20 ساله توجه کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه افزود: مضرات ماهواره، شبکه های اجتماعی با عنوان طرح دجالواره برای آگاهی جوانان و خانوده ها در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: میتوان برای آگاه سازی مردم از وجود افراد بازنشسته سپاه، معلمان، پزشکان،اساتید دانشگاه و فرهنگیان استفاده کرده و نسبت به استفاده از توانمندی آن منطقه اقدام کرد.

حجازی فر خاطرنشان کرد: باید برای جوانانی که دچار معضلاتی از جمله اعتیاد شده اند، دلسوزی کرده و نسبت به سالم سازی و امنیت محله خود تلاش کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: باید به مناطق حاشیه نشین که قانونمند نبوده و دستگاه های خدمات رسان در آن مناطق حضور ندارند با شکل گیری پایگاه های مقاومت امورات منطقه را به خود مردم سپرد.

وی افزود: نباید منتظر شد تا نیروی انتظامی در این زمینه وارد عمل شود، بلکه باید ریش سفیدان و افراد تاثیرگذار جامعه در این زمینه اقدام کنند.

حجازی فر بر ضرورت درونی سازی بحث مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد و اظهار کرد: آگاهی سازی و پیشگیری می تواند در این زمینه موثر باشد.

سرهنگ حجازی فر گفت: بزرگترین سرمایه کشور مردم هستند و با وجود توطئه های مختلف علیه نظام اسلامی مردم با رهبری و هدایت مقام معظم رهبری در مقابل این توطئه ها مقاومت کرده و توانسته اند پیروزی های مطلوبی را کسب کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار