رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: انتخابات فرصتی برای ارزیابی گفتمان‌های سیاسی مختلف و روش‌های مدیریت کشور در همه زمینه‌ها است تا مردم از دل این گفتمان‌ها بتوانند بهترین فرد را انتخاب کنند.
کد خبر: ۱۱۵۴۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳ 14 February 2024

به گزارش تابناک زنجان، ابوالفضل رفیعی امروز (چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه) در همایش حماسه حضور ابهر، با اشاره به راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن امسال، اظهار کرد: مردم ایران اسلامی هر ساله با هوش، دوراندیشی و بصیرت خود در آیین‌های سراسری ۲۲ بهمن حضور پرشور و پررنگی داشته و ذیل عمل به دستورات الهی بر آرمان‌های انقلاب اسلامی پای فشرده و مراتب وفاداری و ایستادگی خود در راه آرمان‌های انقلاب را به رخ دشمنان کشیده. اند تا دشمن بفهمد که به دشمنی‌های آنان پاسخ‌های کوبنده‌ای می‌دهیم.

وی با بیان اهمیت و جایگاه معلمان در نظام اسلامی و وظیفه خطیر آنان، آموزش و پرورش را مرکز ثقل تربیت معنوی و اخلاقی نسل آینده جامعه دانست و افزود: آموزش و پرورش زمینه‌ساز رشد فکری و اخلاقی انسان‌های یک جامعه پویا است و این نهاد انسان‌ساز می‌تواند موجب شکوفایی سایر بخش‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شود.

این مسئول با مرور تاریخ ۴۵ ساله انقلاب اسلامی، به تشریح و تبیین بیانه گام دوم انقلاب پرداخت و گفت: پایه و اساس نظام مقدس جمهوری اسلامی حضور مردم در همه عرصه‌ها است که مردم در همه صحنه‌ها نقش‌آفرینی می‌کنند و این انقلاب اسلامی بود که منشا امنیت و تمامیت ارضی کشور و موتور پیشرفت علمی کشور شد.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی و تاسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی منجر به ایجاد یک نظام مردم سالاری دینی شد، حضور مردم نیز یک حضور واقعی در تعیین سرنوشت خود در صحنه‌های حساس انقلاب اسلامی بوده است و از آنجایی که دشمن به این مهم پی برده، همواره با طراحی نقشه‌های مختلف به دنبال جدایی مردم از نظام اسلامی بوده است.

رفیعی اظهار کرد: طبق فرمایش رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب ما هر جا پیشرفت کردیم دشمن به دنبال انکار، مایوس کردن و ناکارآمد نشان دادن نظام بوده است، لذا باید با شناخت گذشته و عبرت از تجارب، از گذشته درس بگیریم و مسیر پیشرفت خود را با گام‌های استوار و قدرتمند ادامه دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به جنگ ترکیبی و اهداف عملیات روانی دشمن از دوران نبود تکنولوژی تا به امروز، اذعان کرد: نباید از عملیات روانی دشمن غافل و دچار احساسات شویم بلکه باید راه و روایت‌گری صحیح و بیان واقعیت‌ها توسط دستگاه‌های تبلیغاتی و تک‌تک اعضای جامعه، واقعیت‌ها را برای آحاد مردم تبیین کنیم.

رفیعی با بیان اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات، یادآود شد: انتخابات بهترین عرصه مشارکت مستقیم مردم در تصمیم‌گیری و تعیین سرنوشت خود و تحقق مردم‌سالاری است و موجب تقویت جمهوریت و اسلامیت نظام می‌شود؛ همچنین انتخابات فرصتی برای ارزیابی گفتمان‌های سیاسی مختلف و روش‌های مدیریت کشور در همه زمینه‌ها است تا مردم از دل این گفتمان‌ها بتوانند بهترین فرد را انتخاب کنند.

وی افزود: انتخابات تاثیر گذارترین راه دخالت مردم در حاکمیت با تعیین افراد برای تصدی مسئولیت‌ها است و حضور در پای صندوق رای به مثابه جهاد است و هر رای تیری بر دل بدخواهان و دشمنان نظام اسلامی خواهد بود.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان تصریح کرد: انتظار داریم از امروز تا روز انتخابات چهره به چهره، همگان را برای حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات دعوت کنیم، چرا که حضور پرشور در انتخابات زمینه‌ساز اقتدار ملی است و بازدارندگی کشور را افزایش می‌دهد.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار