کارشناس ارشد مسائل غرب آسیا با اشاره به اینکه عملیات طوفان الاقصی نقطه عطفی در تاریخ مبارزه فلسطینی‌ها با صهیونیست‌ها شد و این عملیات رژیم غاصب صهیونیستی را ضربه فنی کرد، گفت: یکی از برکات عملیات طوفان‌الاقصی این است که با این اقدام حیات سیاسی نتانیاهو تمام شد.
کد خبر: ۱۱۳۹۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳ 23 November 2023

به گزارش تابناک زنجان، مسعود اسداللهی، کارشناس ارشد مسائل غرب آسیا پیش از ظهر امروز در جلسه جهاد تبیین استان زنجان به تشریح تاریخچه تشکیل رژیم صهیونیستی پرداخت و اظهار داشت: هر چقدر جنایت‌های اسرائیل در نواره غزه و فلسطین بیشتر می‌شود نشان می‌دهد که عملیات طوفان الاقصی تا چه اندازه تأثیرگذار بوده است.

کارشناس ارشد مسائل غرب آسیا با اشاره به پیامد‌های عملیات طوفان‌الاقصی گفت: عملیات طوفان الاقصی نقطه عطف تاریخ مبارزه فلسطینیان با صهیونیست‌ها شد و این عملیات رژیم غاصب صهیونیستی را ضربه‌فنی کرد.

وی با بیان اینکه ماهیت رژیم صهیونیستی توسعه‌طلبی است و این موضوع در ذات تجاوزگری‌اش نهادینه شده است، گفت: یکی از برکات عملیات طوفان‌الاقصی این است که حیات سیاسی نتانیاهو تمام شده است.

اسداللهی با بیان اینکه راهبرد رژیم صهیونیستی تجزیه کشور‌های اسلامی بزرگ و تبدیل آن‌ها به کشور‌های کوچک که قادر به دفاع از منافع ملی خود نیستند، است، ادامه داد: رژیم صهیونیستی این موضوع را برای خود الگو قرار داده است.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه در جنگ نامتقارن همیشه قدرت کوچک تلفات زیادی را متحمل می‌شود و این موضوع را در جنگ ویتنام شاهد بودیم، ولی در این جنگ نابرابر پیروزی با گروه کوچک است، گفت: پیروزی گروه کوچک به این دلیل است که گروه کوچک ریشه در مردم و ریشه در حمایت مردم دارد، بنابراین مردم فلسطین ۷۵ سال است که مقابله می‌کنند تا ارتش رژیم غاصب صهیونیستی فرسوده و روحیه جنگ را نداشته باشند.

وی با اشاره به اینکه اگر آتش‌بس اعلام شود پیروزی حماس قطعی است و دیگر رژیم صهیونیستی مدعی قدرت نمی‌شود، گفت: رژیم صهیونیستی دشمنی ایدئولوژیک با ایران دارد و بنابراین باید در برابر توطئه‌های رژیم کودک کش هوشیار بود.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار