رئیس اداره مدیریت راه‌های استان زنجان با تاکید بر اینکه با وجود بارندگی‌ها تردد در همه محورهای موصلاتی به صورت عادی و روان است، گفت: بارندگی در محورهای کوهستانی به صورت باران و برف «برفاب»است که معمولا بر زمین نمی‌نشیند.
کد خبر: ۱۱۳۹۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۹ 20 November 2023

به گزارش تابناک زنجان، محمد محمدی، رئیس اداره مدیریت راه‌های استان زنجان به بارندگی در حال وقوع در سطح استان اشاره و اظهار کرد: این بارش در حال حاضر در همه محور‌های استان در جریان است.
رئیس اداره مدیریت راه‌های استان زنجان با تاکید بر اینکه با وجود بارندگی‌ها تردد در همه محور‌های موصلاتی به صورت عادی و روان است، افزود: بارندگی در محور‌های کوهستانی به صورت باران و برف «برفاب» است که معمولا بر زمین نمی‌نشیند.
وی به بارش برف و باران در محور زنجان- دندی به تکاب اشاره و تاکید کرد: به دلیل مذاب بودن این بارش‌ها معمولا بر زمین ننشسته و باقی نمی‌مانند.
محمدی با تاکید براینکه وضعیت جوی در استان در روز‌های آینده هم به همین منوال است، تصریح کرد: بارش باران و برف و وزش باد در بعدازظهر‌ها پدیده غالب جوی در این بازه زمانی خواهد بود.
رئیس اداره مدیریت راه‌های استان زنجان با توصیه به مسافران برای رعایت نکات ایمنی و همراه داشتن تجهیزات زمستانی گفت: رانندگی در فصول سرد نیازمند رعایت قوانین خاص خود از جمله رعایت سرعت مطمئنه است.
وی تاکید کرد: کاربران جاده‌ها قبل از آغاز سفر می‌توانند با مراجعه به سایت ۱۴۱.ir از طریق دوربین‌های پایش تصویری از وضعیت جاده‌ها مطلع شوند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار