فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۸۰۰ کیلو گرم حشیش و تریاک در عملیات مشترک پلیس فارس و پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق تهران خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۶۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱ 07 November 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: سردار رهام بخش حبیبی گفت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، شامگاه پانزدهم آبان‌ماه ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شرق تهران با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی با یک دستگاه کامیون حامل بار خاک آهن در محور سیرجان - شیراز در حال انتقال یک محموله حشیش است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان نی‌ریز پس از هماهنگی با مرجع قضایی به این محور اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی کامیون مذکور را شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه ماموران انتظامی موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی خودرو را توقیف کنند، اظهار کرد: در بازرسی از این کامیون ۶۱۰ کیلوگرم حشیش و ۱۹۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

حبیبی با اشاره به اینکه در این ماموریت در مجموع ۸۰۰ کیلوگرم حشیش و تریاک کشف شده است، گفت: راننده قاچاقچی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.
این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: پلیس قاطعانه و برابر قانون با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر برخورد کرده و اجازه فعالیت به آنان را نخواهد داد.

برچسب ها: کشف ، مواد مخدر ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار