فرمانده انتظامی فارس گفت: با تلاش مأموران پلیس شهرستان نی‌ریز و یگان تکاوری، ۵۷۷ کیلوگرم مرفین در بازرسی از یک دستگاه کامیون کشف شد.
کد خبر: ۱۱۳۴۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳ 27 October 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: سرداررهام‌بخش حبیبی، گفت: مأموران انتظامی نی‌ریز با همکاری کارکنان یگان تکاوری استان با اقدامات فنی مطلع شدند فردی با یک دستگاه کامیون پس از بارگیری مواد مخدر از استان‌های شرقی از طریق محور‌های مواصلاتی این شهرستان قصد انتقال آن را به مرکز کشور دارد که بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: مأموران انتظامی پس از هماهنگی قضائی به محور مواصلاتی سیرجان-شیراز اعزام و کامیون مذکور را شناسایی و با اقدامات فنی آن را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی فارس خاطر نشان کرد: مأموران انتظامی با هوشیاری و تیزبینی موفق شدند در بازرسی از این کامیون ۵۷۷ کیلوگرم مرفین که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در کف کمپرس تریلر جاسازی شده بود را کشف کنند.
حبیبی با اشاره به اینکه در این خصوص یک قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، بیان داشت: برنامه‌ریزی پلیس استان در مبارزه قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر با جدیت در دستور کار قرار گرفته است و شهروندان نیز می‌توانند در کلیه ساعات شبانه روز از طریق تلفن ۱۱۰ نسبت به ارائه گزارش‌ها و اطلاعات خود به پلیس اقدام کنند.

برچسب ها: کشف ، مواد مخدر ، مرفین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار