مدیرکل بیمه سلامت لرستان با بیان اینکه خدمات نظام به مردم در هیچ جای دنیا سابقه ندارد، گفت: اصحاب رسانه در آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی خدمات نقش بسزایی دارند.
کد خبر: ۱۱۲۰۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۲ 16 August 2023

به گزارش تابناک لرستان و به نقل از خبرگزاری فارس، محسن اسدبیگی ظهر امروز در دیدار با خبرنگاران این خبرگزاری با بیان اینکه خدمات نظام به مردم در هیچ جای دنیا سابقه ندارد، اظهار کرد: اصحاب رسانه در آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی خدمات نقش بسزایی دارند.

وی خاطرنشان کرد: دولت علاوه بر بیمه کردن افراد دهک اول تا سوم، اقدام به بیمه رایگان دهک‌های چهارم و پنجم کرده است.

مدیرکل بیمه سلامت لرستان با بیان اینکه سال گذشته ۷۵۰ میلیارد تومان برای ارائه خدمات به موسسات پرداخت شد، افزود: بالغ بر ۸۰۰ موسسه طرف قرارداد در سطح استان داریم.

اسدبیگی بیان داشت: از یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفری جمعیت لرستان، یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت هستند که ۹۹۰ هزار نفر آن‌ها بیمه رایگان شده‌اند.

مدیرکل بیمه سلامت لرستان افزود: هدف ما بیمه کردن تمامی افراد فاقد بیمه است که از طریق سامانه شهروندی می‌توانند به صورت غیرحضوری نسبت به فعال کردن بیمه خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تمام خدمات بیمه سلامت الکترونیکی است، گفت: بالغ بر ۱۵۰ هزار نفر بیمه شده رایگان از دهک‌های چهارم و پنجم به جمع بیمه شده‌های سلامت افزوده شدند.

اسدبیگی با اشاره به شناسایی ۱۷ هزار نفر در صندوق صعب‌العلاج و بیماران خاص بیمه سلامت استان، تصریح کرد: بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان برای خدمات درمانی این بیماران به جز هزینه فرانشیز پرداخت شده است.

مدیرکل بیمه سلامت لرستان به تحت پوشش قرار گرفتن بیش از هزار زوج نابارور در بیمه سلامت اشاره کرد و گفت: چهار خدمت اولیه این افراد تحت پوشش بیمه بوده و تا ۷۰ درصد هزینه‌ها توسط بیمه سلامت پرداخت می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار