فرماندار خرم‌آباد گفت: تعداد شعب اخذ رأی ما در حوزه خرم‌آباد و بخش‌های تابعه ۳۶۵ شعبه و شهرستان چگنی نیز ۶۵ شعبه و جمعاً همانند دوره قبل ۴۳۰ شعبه اخذ رأی خواهیم داشت.
کد خبر: ۱۱۶۴۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۴ 24 April 2024

به گزارش تابناک لرستان، محمدباقر احمدی چگنی در رابطه با برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی، گفت: در این حوزه چهار نفر شامل آقایان محمدرضا ملکشاهی‌راد، رضا سپهوند، قدرت‌اله ایمانی و هادی هاشمی‌نیا به دور دوم راه پیدا کردند.

وی با اشاره به اینکه زمانبندی مرحله دوم توسط وزارت کشور ابلاغ شده و در مرحله ثبت عوامل اجرایی هستیم، بیان کرد: دور دوم برخلاف دور اول انتخابات تمام الکترونیک بوده و با توجه به اینکه بعضی از شعب در مرحله اول مراجعه کننده زیادی داشتند طبق آمار اخذ رأی که در هر شعبه داشتیم و، چون ارتباط الکترونیکی سرعتش کمتر است مجبوریم در برخی از شعب رأی، دو تا سه صندوق رأی داشته باشیم.

احمدی افزود: البته مانند دوره‌های گذشته هویت افراد با دستگاه‌های احراز هویت که در تمام شعب مستقر است راستی آزمایی می‌شود و کسانی که در دور اول در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی شرکت کردند و کسانی که در دور اول در هیچ حوزه انتخابیه شرکت نکردند، می‌توانند در این دوره از انتخابات حوزه خرم‌آباد و چگنی شرکت کنند.

فرماندار خرم‌آباد با اشاره به اینکه کد انتخاباتی نامزد‌ها اعلام شده، بیان کرد: کد انتخاباتی قدرت‌اله ایمانی ۱۱، رضا سپهوند ۲۲، محمدرضا ملکشاهی‌راد ۳۳ و هادی هاشمی‌نیا ۴۴ است.

وی با اشاره به اینکه تعداد شعب اخذ رأی هیچ تغییر نداشته‌اند و باید برای حضور مردم آماده شویم و بیشترین حضور را در نظر بگیریم، افزود: حداقل به اندازه کسانی که در دور اول شرکت کردند را باید در نظر بگیریم، تعداد شعب اخذ رأی ما در حوزه خرم‌آباد و بخش‌های تابعه ۳۶۵ شعبه و شهرستان چگنی نیز ۶۵ شعبه و جمعاً همانند دوره قبل ۴۳۰ شعبه اخذ رأی خواهیم داشت.

احمدی تأکید کرد: طبق تجربه دوره اول در حوزه خرم‌آباد و بخش‌های تابعه فقط یک شعبه تا ساعت ۱۱ آفلاین بود، البته به صورت آفلاین نیز احراز هویت انجام می‌شد چراکه ۷۲ ساعت قبل از انتخابات تمام دستگاه‌ها احراز هویت اطلاعات ثبت احوالی کل کشور به صورت پیکربندی دریافت کردند.

فرماندار خرم‌آباد تصریح کرد: کسانی که دور اول در هیچ حوزه انتخابی شرکت نکردند و کسانی که در حوزه خرم‌آباد و چگنی شرکت کردند در این دوره انتخابات این حوزه می‌توانند شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه دور اول انتخابات حوزه خرم‌آباد و چگنی با حضور ۲۰۹ هزار شرکت کننده برگزار شد، اضافه کرد: در این دوره همین تعداد و کسانی که در دور اول در هیچ حوزه انتخابی شرکت نکردند، می‌توانند مشارکت داشته باشند.

احمدی تأکید کرد: زمان تبلیغات از بامداد پنج‌شنبه ۱۷ اردیبهشت آغاز شده تا ۸ صبح پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ادامه دارد، یعنی هفت روز و هشت ساعت زمان تبلیغات نامزد‌ها است.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار