فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام؛
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام بیان کرد: روز جهانی قدس فقط متعلق به فلسطین نیست بلکه این روز در بطن اسلام و گفتمان انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۱۱۰۰۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵ 14 April 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ سردار شاکرمی افزود :  حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس موجب دلگرمی و قوت محور مقاومت و همه مسلمانان مظلوم و ستمدیده است.

 وی گفت : استعمار پیر انگلیس با کمک سایر ابرقدرت‌ها برای مدیریت راهبردی خاورمیانه به عنوان کانون انرژی دنیا یهودیان را در از سراسر دنیا کوچ دادند و فلسطین را غصب کردند.

سردار شاکرمی ادامه داد  : موج بیداری کشورهای مسلمان با رهبری امام خمینی (ره) آغاز شد و امام برای همبستگی کشورهای مسلمان و صدور انقلاب، آرمان رهایی قدس از چنگال رژیم اسرائیل را در اولویت گفتمان انقلاب قرار دادند.

وی مطرح کرد : ایران اسلامی با پشت سر گذاشتن بحران‌های مختلف اکنون در اوج قدرت قرار گرفته و دنیا این قدرت را پذیرفته است.

 فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام  گفت :  رژیم منحوس اسرائیل در شرایط بسیار شکننده‌ای قرار دارد و دچار مشکلات سیاسی و اقتصادی اساسی شده است و در آینده نزدیک شاهد تحولات بسیار بزرگی در منطقه خواهیم بود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار