رييس هماهنگي امور مناطق و دستيار ويژه در امور مناطق از برگزاری رویداد ترکیبی و نمایشی "آوای ایران" به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: این رویداد در میادین و نقاط پرتردد شهر اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۰۲۷۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰ 09 February 2022

حامد نظری درباره این ویژه برنامه اظهار داشت: موسیقی‌های ماندگار انقلاب به همراه اجرای فرم نمایشی و ترکیبی در قالب رویدادی با عنوان "آوای ایران" در حال اجرا است.

وی افزود: این برنامه به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در طول دهه مبارک فجر در مناطق پانزده گانه شهر اصفهان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: موسیقی‌های ماندگار و آهنگ‌های نوستالژیک انقلابی به صورت ترکیبی همراه با گروه نمایش و حرکات فرمی در میادین، بوستان‌ها و اماکن و نقاط پرتردد شهری در قالب برنامه "آوای ایران" به اجرا در می‌آید.

رييس هماهنگي امور مناطق و دستيار ويژه در امور مناطق ادامه داد: این رویداد با تعداد۵۰ اجرا ویژه دهه مبارک فجر از سوی ادارات فرهنگی و اجتماعی مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان برنامه ریزی شده که هر سانس حدود 30 دقیقه اجرا خواهد شد.

نظری خاطرنشان کرد: این برنامه ترکیبی شامل گروه فرم ۷ نفره و خواننده است که همراه با نور و صوت و نمایش به اجرا می‌پردازند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار