حضور پرشور در انتخابات ؛ تضمین امنیت و اقتدار کشور

مسیر اصلی برای شکست دشمنان ، مسیر مقاومت و یکپارچگی است .
کد خبر: ۹۶۳۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹ 14 May 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی  در خطبه های نماز عید سعید فطر با بیان اهمیت انتخابات از دیدگاه رهبر معظم انقلاب تصریح کرد : موضوع انتخابات یک موضوع بسیار مهم و اساسی است و دشمنان نیز درصدد این هستند که مردم را از آمدن پای صندوق های رای بازدارند.

وی گفت : هر زمانی که ملت بزرگ ایران ایستادگی کرده اند دشمن عقب نشینی کرده و وظیفه داریم همه پای صندوق های رای بیاییم چرا که این حضور پرشور امنیت و اقتدار کشور را می افزاید .

 حجت الاسلام والمسلمین قریشی تصریح کرد: با کفایت بودن ، مومن بودن ، مدیر و مدبر بودن از جمله شاخصه های مهم یک رییس جمهور منتخب از دیدگاه رهبر معظم انقلاب است و باید در انتخاب خود این شاخصه ها را مد نظر قرار دهیم . 

امام جمعه ارومیه با اشاره به جنایت آمریکا و مستکبران غربی در حادثه خونین افغانستان گفت :  آمریکا مذاکره را نمی فهمد و باید در میدان مبارزه جواب دندان شکنی به آنها داد . 

حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: مسیر اصلی مسیر مقاومت و یکپارچگی است و باید در کشور نیز اتحاد و انسجام ملی خود را در مقابل دشمنان انقلاب حفظ کنیم .

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی  با اشاره به این که به شکرانه درک ماه مبارک رمضان باید شکرگزار درگاه الهی باشیم افزود: اعمال عبادی که در این ماه مبارک انجام می دادیم باید در ماههای دیگر نیز بدان تداوم بخشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار