مراسم گرامیداشت رحلت ارتحال امام و شهدای خدمت در سر کنسولگری کشورمان در نخجوان

مراسم بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و یادبود شهدای خدمت در سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در جمهوری خودمختار نخجوان برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۶۹۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۲ 06 June 2024

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، این مراسم با حضور مقامات رسمی شامل معاون نخست وزیر جمعی از وزرا. رئیس دفتر وزارت امورخارجه جمهوری آذربایجان در نخجوان و ایرانی‌های مقیم نخجوان دانشجویان و فعالان اقتصادی در سالن شهدای منای سرکنسلگری جمهوری اسلامی ایران در جمهوری خود مختار نخجوان برگزار شد. 

سر کنسول کشورمان در جمهوری خود مختار نخجوان در این مراسم بر ابعاد شخصیتی امام راحل اشراه کرد و گفت امام خمینی ره با تکیه بر دیدگاه و اندیشه‌های مردم دوستی و سلح طلبانه توانست انقلاب اسلامی ایران را هدایت و به عنوان یکی از انقلاب‌های موفق دنیا. رهبری و به پیروزی برساند.

 وی با تسلیت شهادت رئیس جمهور شهید و همراهانش گفت سیاست شهید آیت الله رئیسی سیاست همسایگی و دوستی با همسایگان و توسعه مناسبات با آنها بود. 

منصوری به دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و به ویژه سیاست خارجی دولت سیزدهم در موضوع عضویت کشورمان در سازمان همکاری شانگهای، گروه بریکس و امضای موافقتنامه تجارت آزاد با اتحادیه اقتصادی اورآسیا اشاره کرد. 

در این مراسم مقامات جمهوری خود مختار نخجوان به قدرت و توانمندی های روزافزون جمهوری اسلامی ایران، علی رغم همه مشکلات ناشی از جنگ تحمیلی و تحریم های گسترده ی اقتصادی، اذعان نمودند. 

این مراسم با اجرای برنامه‌های فرهنگی به پایان رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار