بررسی فرایند۳۵ طرح سرمایه‌گذاری در آذربایجان غربی

در جلسه راهبری طرح های سرمایه گذاری آذربایجان‌غربی ، آخرین وضعیت فرایند سرمایه‌گذاری ۳۵ طرح تولیدی-صنعتی بررسی شد.
کد خبر: ۱۱۶۹۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۷ 02 June 2024

به گزارش تابناک آذربایجان غربی،  جلسه راهبری طرح های سرمایه گذاری استان صبح امروز به رياست محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی برگزار شد.

استاندار آذربایجان‌غربی در این جلسه با تاکید بر پیگیری مداوم روند سرمایه گذاری در استان توسط دستگاه های اجرایی، گفت: نباید اجازه داد مشکلات، روند سرمایه‌گذاری را در استان کند  نماید و ضروری است این مسائل احصاء و در کوتاه ترین زمان رفع شود.

محمدصادق معتمدیان جذب سرمایه گذاری را از مهمترین اولویت های استان عنوان کرده و افزود: روند سرمایه‌گذاری در استان باید روانسازی شده و در کوتاه ترین زمان صورت گیرد تا سرمایه‌گذاران بتوانند بدون دغدغه طرح‌های سرمایه‌گذاری خود را اجرا کنند.

در این جلسه آخرین وضعیت فرایند سرمایه‌گذاری ۳۵ پروژه در حوزه تولید سیم لاکی، لوله و پروفیل فروسیلیس، رینگ چرخ خودرو، کاشی و سرامیک، صنایع تبدیلی، نیروگاه برق، گلخانه هیدروپونیک، تولید مرغ گوشتی، کربنات کلسیم، تولید نخ، مجتمع گردشگری، زنجیره ارزش انرژی خورشیدی، تولید قیر و صنایع وابسته، اوره و آمونیاک، تولید انواع پارچه، احداث آزمایشگاه واحد استاندارد و ... بررسی و استاندار آذربایجان غربی دستورات لازم جهت تسهیل، روانسازی و تامین امکانات لازم و رفع مشکلات برای این سرمایه‌گذاری ها را صادر کرد.

استاندار آذربایجان‌غربی همچنین در این جلسه شخصا در تماس تلفنی با تعدادی از متقاضیان سرمایه‌گذاری در استان، روند سرمایه گذاری و مسائل و مشکلات پیش روی سرمایه‌گذاران را پیگیری کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار