روابط عمومی دانشگاه اصفهان در بخش فیلم کوتاه جشنواره دریچه موفق به کسب عنوان برگزیده شد.
کد خبر: ۱۱۶۷۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۶ 17 May 2024

به گزارش تابناک اصفهان، در مراسم گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی که روز چهارشنبه با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری و به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور برگزار شد، روابط عمومی دانشگاه اصفهان موفق به کسب عنوان برگزیده در بخش فیلم کوتاه شد.

در آیین گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی که بیش از ۱۹۰ نفر از مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها، موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری سراسر کشور حضور داشتند، از برگزیدگان جشنواره دریچه، ویژه رسانه‌ها و روابط عمومی‌های دانشگاه‌ها موسسات آموزش عالی پژوهشی و فناوری نیز تجلیل و دانشگاه اصفهان در بخش فیلم کوتاه موفق به کسب عنوان برگزیده شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه اصفهان، سید روح‌الله موسویان، مدیر روابط عمومی دانشگاه اصفهان، با حضور در این آئین، لوح تقدیر عنوان برگزیده در بخش فیلم کوتاه را از محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دریافت کرد.

وزیر علوم در آئین نکوداشت روز ارتباطات و روابط عمومی با اشاره به موفقیت‌های دانشگاه در بخش‌های مختلف، تصریح کرد: روابط عمومی علمدار امید آفرینی است و مجموعه‌ای موفق است که برای جایگاه روابط عمومی اهمیت قائل باشد.

وی در ادامه افزود: بعضی اوقات عکس، عنوان و تیتر شما بخشی از تاریخ آن دانشگاه یا کشور می‌شود و شما می‌توانید برای مدیریت آینده تجربه نگاری کنید. هر فردی در دانشگاه نقشی را بر عهده دارد و روابط عمومی باید با برنامه‌ریزی مناسب برای مناسبت‌ها اقدام کند.

وزیر علوم با بیان اینکه اگر رئیس دانشگاهی ارتباطش با روابط عمومی قوی نباشد اولین کسی که ضرر می‌کند خود رئیس دانشگاه است، ادامه داد: مدیران روابط عمومی اگر نتوانند با رئیس خود ارتباط خوبی داشته باشند در کار خود موفق نیستند و برای موفقیت باید ارتباط خود را با رئیس قوی کنند.

وی افزود: روابط عمومی در مجموعه آموزش عالی نقش راهبردی و راهبری دارد، چرا که برنامه‌های آن موسسه و سازمان را باید تبیین کند و با تبیین آن‌ها نقش راهبردی خود را ایفا خواهد کرد.

در این آئین، همچنین تعدادی از نمایندگان روابط عمومی‌ها و دبیران در خصوص چالش‌ها، مسائل و مشکلات پیش روی این حرفه صحبت کردند و همچنین درباره پیشنهادات خود در جهت امیدآفرینی و تبیین هر چه مطلوبتر دستاورد‌های آموزش عالی با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به گفتگو پرداختند.

برچسب ها: اصفهان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار