مدير عامل هلدینگ صبا انرژی گفت:اکسینی ها نشان داده اند که از روحیه جهادی بالایی برخوردار هستند و ثبت رکوردهای تولیدی و سود در شرکت نیز با همت و تلاش همین کارگران رقم خورده است.
کد خبر: ۱۱۶۷۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۶ 17 May 2024

تابناک خوزستان: مهندس زمانپور مدير عامل هلدینگ صبا انرژی در آخرین روز از نمایشگاه بین المللی نفت در تهران با حضور در غرفه شرکت فولاد اکسین خوزستان،اظهار کرد: شرکت فولاد اکسین خوزستان یکی از بهترین شرکت های هلدینگ صبا انرژی است که در سال گذشته علاوه بر اینکه صادرکننده برتر شناخته شد توانست یک سود دو برابری نسبت به سال قبل محقق کند.

وی افزود: امیدواریم فولاد اکسین خوزستان بتواند همین مسیر فعلی را ادامه دهد و بتواند در سال جاری با توجه به قراردادهایی که در حال انعقاد است، شرایط شرکت را نسبت به سال قبل بهتر کند و سود آوری بیشتری داشته باشد.

مدير عامل هلدینگ صبا انرژی با بیان اینکه فولاد اکسین خوزستان در تحقق شعار‌های سال پیشگام بوده است، گفت: برنامه ریزی انجام شده برای فولاد اکسین خوزستان در جهت اجرای پروژه های این شرکت در راستای تحقق شعار سال تحت عنوان جهش تولید است.

زمانپور با اشاره به اینکه حدود ۱۳ همت تفاهم نامه در نمایشگاه بین المللی نفت در تهران به امضا رساندیم، عنوان کرد:قرارداد تولید حدود ۲۴۸ هزار تن ورق به زودی منعقد خواهد شد و سودی حدود ۳ همت برای این میزان تولید پیش بینی شده است.

وی با اشاره به دیدار کارگران شرکت فولاد اکسین خوزستان با مقام معظم رهبری افزود: اکسینی ها نشان داده اند که از یک روحیه جهادی بالا برخوردار هستند و ثبت رکوردهای تولیدی و سود در شرکت نیز با همت این کارگران است.

زمانپور در پایان گفت: امسال به یمن برگزاری دیدار با حضرت آقا،روحیه و انرژی مضاعفی در اکسین دمیده شده و انتظار داریم همانطور که از ابتدای سال با ثبت رکوردهای تولیدی شروع شده، تا پایان سال مسیر به همین شکل ادامه پیدا کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار