استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت : شوراها زمینه و شرایط مناسب برای مهاجرت معکوس به روستاها را فراهم کنند و دولت نیز امتیازات و مشوق‌هایی برای این کار در نظر گرفته است.
کد خبر: ۱۱۶۷۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰ 17 May 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا در در همایش گرامی‌داشت روز شوراها  بیان کرد : ظرفیت شوراها یک ظرفیت بالقوه است که هنوز آن‌چنان که باید و شاید بالفعل نشده است و به هر میزان که کار به مردم واگذار شود، توفیقات بیشتری در عرصه‌های مختلف داریم و نقش شوراها برای پیشبرد امور کشور تعیین کننده است.

وی  ۳۲ درصد جمعیت استان را روستایی و ۶۸ درصد را شهری عنوان کرد و افزود : از شوراها انتظار داریم در ارتباط با تحقق شعار سال فعال باشند به نحوی که مردم در پایان سال، برکات آن را بر سر سفره‌های خود ببینند.

استاندار ایلام تاکید کرد : شورائیان در راستای جهش تولید با مشارکت مردم، در تشویق مردم به توسعه تعاونی‌ها فعال باشند که بخش عمده‌ای از این تعاونی‌ها در روستاها امکان تشکیل دارند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بی‌نظیر استان ایلام در حوزه گردشگری طبیعی از اعضای شوراهای شهر و روستا خواست در خصوص جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی برای بالفعل شدن این قابلیت‌های بکر و دست نخورده ایلام، فعال‌تر شوند.

بهرام نیا خاطرنشان کرد : رفع معارضان طرح‌های عمرانی و اقتصادی از دیگر انتظارات مسئولان ارشد استان از اعضای شوراهاست و باید از ظرفیت شوراها برای رفع این تعارضات استفاده کرد تا شاهد آبادانی و توسعه شهرها و روستاها باشیم که نفع آن به مردم محلی هر منطقه خواهد رسید./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار