کشف و ضبط ۵ هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در خوی

موسوی فرمانده انتظامی خوی گفت: بیش از ۵ هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در خوی کشف و ضبط شد .
کد خبر: ۱۰۳۴۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۰ 14 March 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، سرهنگ سید جلیل موسوی فرمانده انتظامی خوی در تشریح جزئیات خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فروش مواد محترقه غیرمجاز در یکی از محله های شهرستان خوی، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۶ این شهرستان، قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با استفاده از اقدامات اطلاعاتی، متهمان و محل دقیق فعالیت خرید و فروش آنان را شناسایی و طی یک عملیات غافل گیرانه حین فروش مواد محترقه آنان را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی خوی در ادامه بیان کرد: در این رابطه ۳ متهم دستگیر و ۵ هزار و ۱۳۴ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز کشف شد که پس از تشکیل پرونده مقدماتی، متهمان تحویل مراجع قضائی شدند.
موسوی در پایان از شهروندان خواست: در ايام پاياني سال بالاخص چهارشنبه آخر سال، کنترل و مراقبت بيشتري نسبت به جوانان و فرزندان خود داشته؛ تا دچار آسيب ها و خطرات احتمالي استفاده از مواد محترقه خطرناک نشوند و در صورت مشاهده و يا اطلاع از فعاليت فرد و يا افرادي كه در رابطه با توليد و توزيع مواد محترقه و آتش‌زای غير قانوني فعاليت مي‌كنند، بلافاصله موضوع را از طريق سامانه فوريت هاي پليسي110 اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار