شهردار اصفهان، امروز در احکام جداگانه، دو معاون، یک مدیرکل و یک مشاور و دستیار خود را منصوب کرد.
کد خبر: ۹۹۸۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰ 04 October 2021

شهردار اصفهان در احکام جداگانه ای، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، مدیرکل سرمایه انسانی و مشاور و دستیار شهردار در امور فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای را منصوب کرد.
علی قاسم زاده بر اساس این احکام، سعید ابراهیمی را به سمت معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، حسین حق شناس را به سمت معاون حمل و نقل و ترافیک و منصور سلطانی زاده را به سمت مدیرکل سرمایه انسانی منصوب کرد.
وحید ملتجی هم با حکم شهردار اصفهان به سمت مشاور و دستیار شهردار در امور فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای منصوب شد.
سعید ابراهیمی در آخرین مسئولیتش، مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان بود و مدیر مطالعات و پژوهش شهرداری اصفهان و مدیر خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان را نیز در کارنامه دارد.
حسین حق شناس هم فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی شریف است و همکاری با مرکز مطالعات و تحقیقات حمل و نقل دانشگاه صنعتی شریف، مشاور مطالعات معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان را در کارنامه دارد که در حال حاضر عضو هیات علمی دانشکده مهندسی حمل و نقل دانشگاه صنعتی اصفهان است.
منصور سلطانی زاده نیز در دوره اسبق مدیریت شهری از مدیران معاونت و سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان بود.
وحید ملتجی هم که به سمت مشاور و دستیار شهردار در امور فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای منصوب شده چهره‌ای فرهنگی و رسانه‌ای است که در حوزه‌های فرهنگی و مذهبی، در صدا و سیمای مرکز اصفهان تهیه کننده چند برنامه تلویزیونی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار