مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان همدان گفت: همرمان با هفته دولت چهار پروژه نوسازی مدارس به مساحت یک هزار و۹۵۵متر مربع به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۹۸۸۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۸ 24 August 2021
مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان همدان گفت: همرمان با هفته دولت چهار پروژه نوسازی مدارس به مساحت یک هزار و۹۵۵متر مربع به بهره برداری می رسد.

به گزارش تابناک همدان، به نقل از  روابط عمومی نوسازی و تجهیز مدارس استان همدان؛ محمد حسین مردای  از بهره برداری چهار پروژه سازمان نوسازی مدارس در هفته دولت خبر داد.

وی با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر می‌توانند بهترین الگو و اسوه مدیران دولتی باشند، اظهار داشت: هفته دولت فرصت بسیار مناسبی برای بیان و تشریح دستاورد‌های دولت است. 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه همزمان با هفته دولت چهار پروژه اداره کل نوسازی مدارس به بهره برداری می‌رسد، افزود: مساحت زیر بنای این چهار پروژه یک هزار و ۹۵۵ متر مربع است.

مرادی از افتتاح ۲۴ کلاس درس و اتاق در هفته دولت خبر داد، عنوان کرد: برای این چهار پروژه ۵۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان ادامه داد: یک پروژه در همدان، دو پروژه در کبودر آهنگ و یک پروژه در بهار است.

مرادی با اشاره به اینکه دو پروژه در کبودرآهنگ به بهره برداری خواهد رسید، اظهار داشت: برای این دو پروژه ۴۲ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان گفت: زمان افتتاح پروژه‌ها بستگی به برنامه ریزی فرمانداری شهرستان‌ها دارد.

مرادی با اشاره به اینکه تجهیز و نوسازی مدارس امر مهمی است که باید به آن توجه شود، افزود: برای جبران کمبود فضای آموزشی در استان همدان باید نهایت تلاش خود را کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار