گزارش اجتماعی تابناک؛
اینجا سهل انگاری و عادی انگاری تنها از سوی مردم نیست و مرتبا شاهد هستیم که برخی از مسولین که خود عضو ستاد مقابله با کرونا هستند یا در برنامه و تجمعات شرکت و در مورادی خود متولی برگزاری تجمعات هستند.
کد خبر: ۹۸۷۶۹۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸ 22 August 2021

نگرانی استاندار از وضعیت کرونایی لنده و رفتار عجیب مردم و مسئولین این شهرستان

به گزارش تابناک کهگیلویه بویر احمد با آغاز پیک پنجم کرونا در کشور استان کهگیلویه بویر احمد نیز روزهای سختی را پشت سر می گذراند و این روزها می بینیم آمار فوتی های استان از ۸۰۰ مورد عبور کرده است و لحظه، لحظه بر تعداد بستری ها افزوده میشود.

آمار های روزانه از دانشگاه علوم پزشکی نشان می دهد که تا رسیدن به یک وضعیت پایدار فاصله ی زیادی داریم چراکه آنطور که استاندار هم اعلام داشت ( اینجا) وضعیت در کل استان بد و برخی مناطق از جمله ی مارگون، چرام و لنده خطرناک است.

حسین کلانتری در آخرین نشست ستاد مقابله با کرونای استان گفت؛ متاسفانه تعداد بستری‌ هایمان بیشتر از ترخیصی‌ ها است و این پیام خوبی ندارد.

وی افزود؛ تعداد بیماران بدحال زیاد شده و بستری‌ها در آی سی یو افزایشی است.

استاندار بار دیگر یادآور شد؛ مردم باید این شرایط را بدانند کادر درمان و پزشکی شبانه‌ روز کار می کنند امّا سرعت و گسترش انتقال بیماری زیاد است اقدامات کنونی باید تداوم داشته باشد و هرگونه تجمع زحمات صورت گرفته را بر باد می‌دهد.

کلانتری از روند بیماری در سه شهرستان مارگون، لنده و چرام ابراز نگرانی کرد و گفت: وضعیت در همه شهرستانهای استان بد است امّا اوضاع در این سه شهرستان نگران کننده است، ائمه جمعه همه شهرستان‌ها خصوصا این سه شهرستان نهایت همکاری را با ستاد  کرونا انجام دهند.

توصیه ها و تذکرات استاندار با آنچه در لنده می بینیم همخوانی ندارد...!

همانطور که در ابتدای این خبر آمده است، وضعیت در کل استان خوب نیست و در برخی مناطق از جمله ی لنده وضعیت خطرناک اعلام شد. امّا اگر وضعیت خطرناک است چرا اجازه برگزاری تجمعات داده میشود...!

جای سوال است و قابل تامل نه برای جامعه ی خبری بلکه هر شهروندی، آنچه از بیمارستان ها و ستادهای کرونای استان و خود شهرستان مخابره میشود با آنچه در جامعه می بینیم چرا همخوانی ندارند.

ستاد کرونا و در راس آن استاندار به عنوان رئیس این ستاد و فرماندار به عنوان رئیس شهرستانی از وضعیت بد و آینده ی همراه با نگرانی و خطرات میگویند و امّا شب روز می بینیم تجمعات چند صد نفری در این شهر برگزار می شود.

اینجا شهری است که استاندار و ستاد کرونا وضعیت آن را خطرناک و امّا مردمش همچنان خطر را درک نمیکنند و تحت هر عنوانی، تفاوتی ندارد که چه باشد (سومین روز یا سومین سالگرد) همنوعان خود را دعوت به زجر کشیدن و مرگ میکنند...!

البته اینجا سهل انگاری و عادی انگاری تنها از سوی مردم نیست و مرتبا شاهد هستیم که برخی از مسولین که خود یک پای ثابت جلسات ستاد مقابله با کرونا هستند یا در برنامه و تجمعات شرکت و یا در مورادی خود متولی برگزاری تجمعات هستند.

رفتارهای متناقض از سوی مردم و مسئولین لنده که باید منتظر ماند و دید چه وقت پایان آن فرا میرسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار