در تعطیلات ۶ روزه
در پی تعطیلات اعلام شده که از دوشنبه ۲۵ مرداد آغاز و تا ۳۰ مردادماه ادامه دارد مدیر منطقه همدان از فعالیت شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و استمرار سوخت رسانی مطلوب خبر داد.
کد خبر: ۹۸۶۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۹ 17 August 2021
در پی تعطیلات اعلام شده که از دوشنبه ۲۵ مرداد آغاز و تا ۳۰ مردادماه ادامه دارد مدیر منطقه همدان از فعالیت شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و استمرار سوخت رسانی مطلوب خبر داد.

به گزارش تابناک همدان، به نقل از روابط عمومی این شرکت امین روستایی گفت: کارکنان تأسیسات و عملیات انبار‌های نفت ایثارگران و نوشیجان، ناوگان نفت بَری زمینی و جامعه جایگاه داران استان برای ارائه سوخت به بخش حمل و نقل سبک و سنگین شبانه روزی در تلاشند.

وی از آمادگی کامل منطقه برای تأمین و توزیع بنزین، گازوئیل و دیگر سوخت‌های معین به شهروندان استان و دیگر هموطنان استان‌های دیگر خبر داد.

ایشان با بیان رصد دقیق جریان اقدامات سوخت رسانی، افزود: مدیریت، معاونین، روسای نواحی مستقر در شهرستان‌های تابعه و مسئولان واحد‌های ستادی ذیربط در کنار اقدامات جانبی،  ناظر بر کیفیت و کمیت عرضه سوخت تحویلی ۲۴ ساعته آنکال هستند.

وی تصریح کرد: بازرسی از جایگاه‌ها و مصرف کنندگان عمده  به صورت تصادفی و برنامه ریزی شده در ایام تعطیل اشاره شده در دستور کار شرکت قراردارد. 

روستایی اطمینان داد: این اقدامات در طول سال انجام شده، اما سوخت رسانی مطلوب و بهینه در این روز‌ها به صورت ویژه در جریان و همه جایگاه‌ها فعال و در مدار خدمت رسانی هستند. 

مدیر منطقه همدان سامانه پاسخگو و تلفن گویای ۰۹۶۲۷ را برای انتقال نقطه نظرات، گلایه‌ها و یا شکایات شهروندان اعلام کرد.

این مقام مسؤول درخواست کرد: تعطیلات اعلام شده از سوی ستاد مقابله با کرونا و مدیریت بیماری همه گیر شده برای در خانه ماندن، کنترل و پیشگیری از ابتلای بیشتر مردم عزیز به این ویروس منحوس بوده و امید است برای حفظ جان خود، خانواده‌ها و دیگر هموطنان به یاری مدافعان سلامت شتافته و با اجرای دستور عمل‌های بهداشتی در این برهه حساس نقشی مهم بعنوان شهروندان مسئول ایفاء کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار