رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از آزادی ۱۳۶ زندانی جرایم مالی در سال جاری خبرداد.
کد خبر: ۹۸۵۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲ 11 August 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، عتباتی در جلسه ستاد دیه استان با تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری سید وسالار شهیدان گفت:این افراد  با پرداخت سه میلیارد ودویست میلیون تومان کمک بلاعوض از زندان آزاد شده اند و 76 نفر هم با کمک مستقیم خیرین از بند رها شده اند.

وی درادامه با بیان اینکه تعداد 300 نفر زندانی مالی در استان داریم که 28 نفر آنها از باب مهریه در زندانند از خیرین ومردم خواست به کمک این زندانیان بشتابند.

عتباتی درادامه گفت: همه باید برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد ومحکومین مالی پای کار بیایند وبرای رفع مشکلات این زندانیان وخانواده های آنها که به شدت در مضیقه هستندمشارکت کنند.

وی  با اشاره به ایام محرم وپخش خیرات ونذورات مردم در این ایام گفت:  به شرایط کرونایی بهترین جایی که می توان این نذورات را استفاده کرد همین بحث آزادی زندانیان مالی هست وآزادی یک زندانی یقینا رضایت اهل بیت علیهم السلام وخداوند متعال را در پی خواهد داشت.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه برظرفیت رسانه ها خصوصا صدا وسیما برای  ترویج فرهنگ کمک رسانی به آزادی زندانیان و بانوان در کارهای خیریه وامور اجتماعی در امر تشکیل هیات بانوان همیار ویاوران ستاد دیه و جمع آوری کمکهای مردمی تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار