تابناک- وضعیت وخیم کرونایی استان هرمزگان در کمتر از دو روز از سفر معاون کل وزیر بهداشت به هرمزگان شخص وزیر را هم به هرمزگان کشاند.
کد خبر: ۹۷۸۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲ 13 July 2021

به گزارش خبرنگار تابناک از بندرعباس؛ در حالی که خبرها حاکی از مبتلا شدن دکتر حسین فرشیدی به کرونا است و وی نیز در جلسه ستاد استانی کرونا به صورت ویدیو کنفرانسی شرکت کرده است دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی ساعاتی پیش وارد شهر بندرعباس شد.

با وجود اینکه در همین هفته شاهد حضور دکتر ایرج حریرچی معاون کل وزیر بهداشت نیز در هرمزگان بودیم؛ تداوم وضعیت کرونایی موجب شد که دکتر نمکی وزیر بهداشت برای مدیریت مستقیم کرونا به بندرعباس سفر کند.

به گزارش تابناک هرمزگان؛ استان هرمزگان وضعیت خوبی از لحاظ کرونا ندارد و چند هفته ای است که ظرفیت بخش های کرونایی استان پر شده و بیمارستان ها حتی از پذیرش بیماران غیر کرونایی امتناع می کنند.

کمبود تخت، کمبود نیروی بیمارستانی و عدم وجود اعتبار برای خرید دارو به دلیل عدم پرداخت مطالبات توسط بیمه ها مزید بر علت مشکلات استان شده است.

وزیر بهداشت در جلسه ستاد استانی مبارزه با کرونا به دکتر فرشیدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان اطمینان خاطر داده است که تجهیزات مورد نیاز و تخت های مورد نیاز در استان را تامین خواهد کرد.

انتهای پیام/9063

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار