امام جمعه پاکدشت:
امام جمعه شهرستان پاکدشت گفت: اگر عملکرد جامعه و مردم ظاهر خوبی نداشته باشد، نشان از کوتاهی و ضعف مسوولان در انجام امور است.
کد خبر: ۹۷۶۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶ 09 July 2021

به گزارش «تابناک تهران»، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن لزومی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه پاکدشت اظهار داشت: رسیدن به موقعیت‌ها و پُست‌های اجتماعی و سیاسی نباید باعث زیرپاگذاشتن اصول و ارزش‌های اسلامی شود چرا که شرایط جامعه و ظاهر مردم نشان از باطن و عملکرد مسوولان است.

وی افزود: وقتی مسوولان اداری و دستگاه‌های اجرایی به وظایف و تعهد خود متدین باشند و به درستی عمل کنند، جامعه در مسیر درست خود پیش خواهد رفت و مشکلات کمتری گریبان گیر جامعه می‌شود.

لزومی تصریح کرد: در نظام جمهوری اسلامی اگر مسئولی کم کاری کند و یا به درستی وظایف خود را انجام ندهد فعل حرام مرتکب شده است و اعتماد مردم به نظام سلب می شود که این به اصل نظام لطمه می‌زند.

وی با اشاره به قطعی های اخیر برق بیان کرد: نه تنها در حوزه برق، بلکه باید در مصرف آب و گاز هم صرفه جویی کرد و این ابتدا باید از خود مسئولان شروع شود و بعد از مردم توقع رعایت داشت.

لزومی به تکریم ارباب رجوع و توجه به مطالبات مردم در دستگاه‌های اداری تأکید کرد و افزود: تکریم ارباب رجوع و توجه به خواسته‌های مردم از رسالت مسئولان است چرا که فلسفه وجودی مسئولان در رده های مختلف اجرایی، خدمت به مردم با سعه صدر و تعاملی سازنده است که این موجب دلگرمی همگان به نظام می‌شود.

امام جمعه پاکدشت به موضوع انتخابات ۲۸ خرداد نیز اشاره کرد و گفت: اگر چه مشکلات اقتصادی و معیشتی بسیاری در جامعه وجود دارد اما مردم نشان دادند هنوز پای انقلاب هستند و دشمنان نظام بعد از ۴۲ سال از پیروزی انقلاب با همه سیاست‌ها و توطئه‌هایی که انجام دادند، مغلوب اراده مردم می‌شوند.

لزومی افزود: این کشور و نظام یک جمعیت ثابت قدم دارد که در همه عرصه ها محکم و قوی پای نظام ایستاده و از ارزش‌های اسلام و دستاوردهای انقلاب دفاع می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب هنوز زنده است و جمهوری اسلامی روی شانه های مردم با قدرت و اقتدار و به برکت انفاس امام راحل و خون مطهر شهدا با اقتدار و وحدت مردم و مسئولان ادامه خواهد داشت.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار