فرماندار پاکدشت:
فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: روزهای پایانی دولت دوازدهم باید از سوی مسوولان دستگاه‌های مختلف، به اوج خدمت‌رسانی به مردم تبدیل شود.
کد خبر: ۹۷۶۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱ 06 July 2021

به گزارش «تابناک تهران»، مهدی یوسفی جمارانی روز سه‌شنبه در جلسه شورای اداری که در مصلای نماز جمعه پاکدشت برگزار شد اظهار داشت: یکی از مسائلی که چند ماه قبل و چند ماه پس از برگزاری هر دوره انتخابات ریاست جمهوری و تغییر دولت‌ و پس از آن تغییرات مدیران با آن مواجه هستیم، وقفه‌های چندین ماهه در ارائه خدمت به مردم است که این آفتی بزرگ برای جامعه به حساب می‌آید.

وی گفت: در شرایطی که برخی از مسائل اقتصادی و قطعی‌های صورت گرفته در حوزه برق و آب، مردم را با مشکلاتی مواجه کرده، کم‌کاری و عدم خدمت‌رسانی به مردم، می‌تواند سبب بروز رفتارهایی شود که به هیچ عنوان شایسته آنان نیست لذا از تمامی مسوولان درخواست می‌شود که روزهای پایانی دولت دوازدهم را به اوج خدمت رسانی به مردم تبدیل کنند.

فرماندار پاکدشت تاکید کرد: تمامی مسوولان موظفند تا در این ایام با حضور بین مردم، از نزدیک با مسائل و مشکلات آنان آگاه شده و پاسخگویی به مردم به اولویت دستگاه خویش تبدیل کنند و همین خواسته را از کارکنان خویش نیز در رفع مشکلات مردم حتی بیشتر از روزهای عادی سال، مطالبه کنند.

جمارانی با اشاره به بخشنامه ابلاغی معاون اول رئیس جمهوری در عدم طرح دعوا بین دستگاه‌های دولتی در مراجع قضای گفت: هیچ دستگاهی حق ندارد تا موارد اختلاف خود را با دستگاه دولتی دیگر در مرجعی غیر از فرمانداری مطرح کند، مسائل و مشکلات بین دستگاهی در وهله اول با گفتمان برطرف شود و در صورت لزوم، این مسائل در فرمانداری مطرح و با تعامل بیشتر مشکلات حل شود.

وی بر مدیریت مصرف انرژی در دستگاه‌های دولتی تأکید کرد و افزود: مصرف انرژی برق در ادارات دولتی باید ۵۰ درصد در ساعات کار کاهش یافته و ساعات تعطیلی به ۱۰ درصد کاهش یابد تا به جایی نرسیم که کار به قطع برق ادارات برسد.

فرماندار پاکدشت گفت: با توجه به نامگذاری سال ازسوی رهبر معظم انقلاب، تمامی دستگاه‌ها موظفند تا روند رسیدگی به مشکلات صاحبان صنایع را تسریع بخشیده و با حضور در محل، نسبت به رفع مشکلات موجود در حوزه تولید اقدام کنند.

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار