حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت تحقق اخلاق مسجدی در ستاد فهما استان البرز گفت: اخلاق مسجدی به عنوان یکی از مهمترین مولفه هایی است که باید به آن توجه شود.
کد خبر: ۹۷۵۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸ 03 July 2021

به گزارش «تابناک البرز» حجت الاسلام کاظم شکری طی نشست اداری ستاد فهما استان البرز گفت: این هفته به عنوان حقوق بشر نامیده شده است چرا که بسیاری از وقایع استکباری در این هفته اتفاق افتاده است. 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: این هفته روزهایی است که آمیخته به خون و انفجار است و خاطره ترور و کشتار در جریان شهادت ۲۹۰ نفر در هواپیمای مسافرتی، بمباران شیمیایی سردشت در سال ۶۶، انفجار تروریستی ۷ تیرماه سال ۶۰ و ... رخ داده است.

وی با اشاره به اهمیت توجه به اخلاق مسجدی بیان کرد: اخلاق مسجدی به عنوان یکی از مهمترین مولفه هایی است که باید به آن توجه شود. 

وی اظهار کرد: تحقق مسجد تراز اسلامی یکی از رویکردهای شاخص در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز است که مبتنی با آن ساز و کارهای لازم در جریان اجرایی و اداری باید مبتنی بر اخلاق مسجدی اجرایی شود. 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز عنوان کرد: برنامه ریزی به منظور تقویت اوقات فراغت از جمله مسائل مهم و با اهمیتی است که باید نسبت به آن با توجه به شرایط کرونا اقداماتی صورت گیرد.

حجت الاسلام شکری خاطرنشان کرد: در سطح استان البرز ۳۹۲ کانون های فرهنگی هنری مساجد فعالیت دارند که هریک از این کانون ها نقش ویژه ای در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار