ناهید فضلی در گفتگو با تابناک:
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت:دانش آموزان نیاز به تلاش بیشتر رها نمی شوند و در پایگاه های جبرانی که برای آنها در نظر گرفته می شود در تابستان تحت آموزش قرار می گیرند.
کد خبر: ۹۷۵۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 01 July 2021

ناهید فضلی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:با شروع تابستان یادگیری آن دسته از دانش آموزان ابتدایی که نیاز به تلاش و آموزش بیشتر دارند اتمام نخواهد یافت.برای تمامی این دانش آموزان کارنما تهیه شده که در سایت موجود و لینک آن در اختیار تمامی اولیا قرار گرفته است.

وی افزود:دانش آموزان ر ا مدارس معرفی می کنند و در حال جمع آواری آمار ها هستیم و شورای مربوطه تصمیم خواهد گرفت که این گروه از دانش آموزان باید در تابستان تحت آموزش باشند.

فضلی گفت:گروه ذکر شده از دانش آموزان شش هفته با نظارت مدیر مدرسه و معلم مربوطه آموزش می بینند. البته امکان دارد مدیر و شورای مدرسه با توجه به شرایط کرونا تصمیم بگیرند، روزهای دوشنبه و چهارشنبه به صورت گروه های کوچک در مدرسه یا فضای نرم افزار شاد آموزش ببینند.در این بحث مدارس با هم متفاوت عمل خواهد کرد و این بستگی به شورای مدارس دارد.

معاون آموزش و پرورش استان اظهار کرد:بنابراین دانش آموزانی که در خرداد ماه نیاز به تلاش و آموزش بیشتر دارند رها نمیشوند. این دانش آموزان بعد از آموزش شش هفته ای تابستان ، شهریور ماه نتیجه آن ها توسط معلم اعلام خواهد شد و میتوانند به پایه بالاتر ارتقا پیدا کنند.

وی تصریح کرد:به نظر من سال تحصیلی 12 ماه است،در خرداد ماه آنهایی که موفق شوند تا حدودی از گردونه یادگیری خارج خواهند شد اما آنهایی که نیاز به تلاش بیشتر دارند ، یادگیریشان استمرار خواهد داشت،در نتیجه ما در مدارس روستایی ، شهری و حاشیه شهر تبعیین مقدمات را انجام داده ایم.شیوه نامه چگونگی کار هفته آینده ابلاغ و ما تلاش خواهیم کرد که در سطح شهر مراکزی برای اولیایی که میل به یادگیری کامل فرزندانشان دارند،راه اندازی شود.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار