مدیر سلامت محیط کار دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: 50 واحدصنفی متخلف شهر زاهدان به دلیل عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شدند.
کد خبر: ۹۷۳۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۹ 25 June 2021

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، مهندس قمر شهریاری مدیر سلامت محیط کار دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از تشدید نظارت های تیم های بهداشتی خبر داد و افزود: با توجه به اوج گیری کرونا در شهر زاهدان و اعمال محدودیت های کرونایی، نظارت بازرسان سلامت محیط کار دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در واحد های صنفی تشدید یافته است و تیم های بهداشتی، 50 واحدصنفی متخلف را در شهر زاهدان به دلیل عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی به مراجع قضایی معرفی کردند.

مدیر سلامت محیط کار دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا لازم است فعالیت برخی از صنوف به شرح گروه بندی ذیل بر اساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا فعالیت نمایند و در صورت فعالیت صنوف مشمول محدودیت با آنها برخورد و به مراجع قضایی معرفی می گردند.

وی گفت: هم استانی های عزیز از ترددهای غیرضروری اجتناب کنند و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، شتشوی مرتب دست و از حضور در اجتماعات پرهیز کنند.

گفتنی است: سامانه رسیدگی به شکایات مردمی 190 بصورت شبانه روزی آماده دریافت و رسیدگی فوری به شکایات شهروندان در زمینه مشکلات بهداشتی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار